اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان ضمن اعلام آماده باش به کلیه دستگاه های شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان از مدیران آنها خواست تا عادی شدن شرایط جوی محل خدمت خود را ترک نکنند.
اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان اعلام کرد: پیرو اخطاریه اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص تقویت سامانه بارشی از روز جمعه دوم آذر تا روز دوشنبه پنج آذر، وقوع بارش‌های فراگیر و حجیم در اکثر نقاط استان و همراه بودن بارش‌ها با رعدوبرق، تندباد لحظه ای، وزش بادهای قابل ملاحظه تا نسبتا شدید و احتمال تگرگ و انتظار بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق شمال، شمال شرق، ارتفاعات و به صورت نقطه ای در برخی نقاط جنوبی و پیش‌بینی اوج بارش ها در اواخروقت جمعه و اواخر وقت شنبه (۲ و ۳ آذر ۹۷) و در ارتفاعات به صورت برف قابل پیش بینی است. 

در اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان آمده است: با توجه به حجم بارش‌ها انتظار آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه ها و پیش بینی مواج و طوفانی بودن شمال خلیج فارس در ایام مذکور می رود. 

در این اطلاعیه تاکید شده است: بنا به تاکید و دستور استاندار به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان مبنی بر حضور مدیران عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، فرمانداران، شهرداران، بخشداران، دهیاران و سایر دستگاه‌های مرتبط و مورد نیاز در محل کار در ایام مذکور، مقتضی است کلیه اعضا در محل فعالیت از روز جمعه ۲ آذر ۹۷ تا زمان اعلام عادی شدن اوضاع جوی حضور داشته باشند و محل خدمت خود را بدون هماهنگی و موافقت ستاد مدیریت بحران استان ترک نکنند. مهر/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار