شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
استاندار خوزستان در حاشیه بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی کشور در اهواز از تاسیس خانه قصه کودکان خوزستان خبر داد.
غلامرضا شریعتی در حاشیه بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی کشور در اهواز در گفتگو با خبرنگاران گفت: در این عصر دیجیتال و فضای مجازی که موجب ایجاد فاصله میان انسان ها بویژه میان کودکان و بزرگسالان شده است ترویج فرهنگ قصه‌گویی موجب می‌شود روابط عاطفی و انسانی گسترش پیدا کند.

استاندار خوزستان افزود: این جشنواره خیلی خوب و در سطح بالا و با کیفیت برگزار شد  به طوری که می توان گفت این دوره مجزا از دوره های گذشته بود از این جهت که با حضور قصه گویان برجسته برگزار شد و برنامه ها و کارگاه های آموزشی که برای اولین بار اجرا شد و از جمله این برنامه ها اعزام قصه گویان در مناطق حاشیه ای و قصه گویی برای دانش آموزان آن مناطق بود که کار بسیار ارزنده ای بود.

شریعتی تصریح کرد: با پیشنهادی که ارائه شد تصمیم گرفتیم خانه قصه خوزستان را تاسیس کنیم و انشاالله اعتبارات آن را در اختیار کانون پرورش فکری قرار خواهم داد تا این خانه قصه ساخته شود که هم قصه گویان و هم کودکان و نوجوانان ما بتوانند از آن استفاده لازم را ببرند. 

در پایان این مراسم از قصه گویان برتر کشور با اهدای لوح یادبود تجلیل شد. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار