شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۲
بارش باران در اهواز سبب تخریب قسمت هایی از دیوار 2 منزل مسکونی در منطقه منبع آب این کلانشهر شد.
بارندگی موجب تخریب جزیی  2 خانه در منبع آب اهواز شد
آتش پاد علی تراب پور شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ساعت 17:20 دقیقه و 17:51 دقیقه امروز جمعه گزارش تخریب جزیی این دو خانه به علت بارش باران را داشتیم.
وی با اشاره به اینکه این حادثه هیچ مصدومی نداشته است تصریح کرد: پیش از این بارها هشدارهای ایمنی به ساکنان این منطقه داده شده است.
چهار هزار و 633 خانوار در منطقه منبع آب اهواز زندگی می کنند که از این تعداد 811 واحد در محدوده پر خطر قرار دارند، 84 واحد نیز از این خانوارها در محدوده فوق خطر زندگی می کنند که هر لحظه امکان بروز حادثه برای آنها وجود دارد.
کوی منبع آب از نخستین هسته های حاشیه‌نشینی در اهواز ،در حوزه استحفاظی منطقه 7 شهرداری و در شرق این شهر واقع شده است. این منطقه در سال 1388 دارای وسعتی بیش از 750 هزار مترمربع و جمعیتی حدود 22 هزار نفر با یکهزار و 170 خانوار بود.

مهرماه سال گذشته در این منطقه صخره ای بزرگ از یک تپه بر روی منازل ساخته شده در پایین آن سقوط کرد تا با تخریب 2 باب منزل در این منطقه و کشتن 2 کودک خردسال بار دیگر توجه مردم و مسئولان را به این منازل ناایمن جلب کند.
ساخت‌وساز غیر مجاز، نداشتن پروانه ساخت و سند قانونی، نارسایی خدمات شهری، آلودگی زیست‌محیطی، بیکاری، اشتغال کاذب و ... از مشکلات این منطقه حاشیه نشین اهواز است. ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار