اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان :
مدیر کل مدیریت بحران خوزستان وجود یک فرماندهی واحد در اهواز را هنگام بروز بحران ضروری دانست و گفت: همه دستگاه های اجرایی باید در این شرایط ، زیر نظر فرمانداری این کلانشهر وارد عمل شوند .
کیامرث حاجی زاده شامگاه جمعه در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان اهواز در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: همه دستگاه ها در شهرستان اهواز باید تحت نظر فرماندار انجام وظیفه کنند و هیچ کاری مهمتر از دستور فرماندار ندانند و رویکردفرمانداری را مدنظر قرار دهند .
وی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران استان تنها وظیفه نظارت و پشتیبانی را برعهده دارد، گفت: پیشنهاد می شود فرمانداری اهواز به منظور رسیدگی به همه مناطق شهرستان و خدمت رسانی لازم به همه ، به تقسیم کار بین شرکت های نفت، نیشکر، صنایع فولاد، ملی حفاری و ... اقدام کند.
وی با گلایه از حاضر نشدن همه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان اهواز در این نشست باتوجه به اعلام آماده باش افزود : در چنین شرایطی همگی اعضای ستاد مدیریت بحران استان باید حاضر بوده و پاسخگو باشند.
حاجی زاده با اشاره به وضعیت آبگرفتگی خیابان ها در کلانشهر اهواز و آماده نبودن ماشین آلات مورد نظر گفت: در حوزه پیشگیری از بحران ضعیف عمل شده است.
وی ادامه داد:  همه ماشین آلات خدماتی و امدادی باید قبل از شروع بارندگی در شهر استقرار یابند؛ با توجه به اخطاریه ها و اطلاعیه هایی که سه روز پیش از بارندگی به همه دستگاه های متولی از سوی مدیریت بحران استان صادر شده است انتظار می رفت ماشین آلات برای برون رفت از این وضعیت قبل از شروع بارندگی در شهر مستقرشوند.
حاجی زاده یادآور شد: همه نقاط بحرانی در اهواز شناسایی شده و اخطاریه ها و اطلاعیه های لازم نیز سه روز  پیش از بارندگی به همه دستگاه های متولی ارسال شده اما همچنان هنگام بارندگی شاهد آبگرفتگی خیابان های این کلانشهر هستیم که این نشاندهنده ضعف مسولان در حوزه پیش بینی مشکل و اقدام برای پیشگیری است.
 وی بیان کرد: همه مدیران و مسئولان استان از این موضوع که اهواز کانال دفع ابهای سطحی ندارد و اعتبارات لازم نیز موجود نیست مطلعند اما باید راهکارهای کوتاه مدت برای برون رفت از این معضل را در کنار راهکارهای بلند مدت مد نظر قرار دهند. ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار