اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: سیاست این شرکت استفاده از ظرفیت همه دکل های حفاری است و با این رویکرد به هیچ وجه حتی یک نفر هم در شرکت حفاری بیکار نخواهد شد.
عبدالله موسوی شنبه در حاشیه دهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: شرکت ملی حفاری 73 دکل حفاری دارد که از این تعداد سه دکل آن دریایی هستند و در حال حاضر همه این تاسیسات فعال هستند.
وی ادامه داد: سیاست شرکت ملی حفاری استفاده از ظرفیت همه تاسیسات و دکل های موجود است و با توجه به این نگاه قرار نیست حتی یک نفر هم در این شرکت بیکار شود.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به دستاوردهای تشکیل نمایشگاه صنعت نفت در استان عنوان کرد: تقویت و حمایت از توان داخلی برای ساخت تجهیزات مهم ترین دست آورد و هدف در برگزاری این نمایشگاه طی 10 سال گذشته است.
موسوی با اشاره به اینکه یکی از برنامه هایی که شرکت حفاری جدی تر دنبال خواهد کرد استفاده از محصولات داخلی در این زمینه است، افزود: شاید بعضا این کالاها دارای برخی نارسایی ها باشد اما با این وجود از این تجهیزات استفاده و آن را تحمل می کنیم.
وی صنعت حفاری را حلقه اصلی زنجیره تولید نفت و گاز کشور دانست و تاکید کرد: تولید کننده این تجهیزات هیچ فرقی نمی کند که از کدام استان باشد مهم این است که از توان داخلی حمایت شود.
سید عبدالله موسوی هفته گذشته با حکم مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ، بعنوان مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران منصوب شد. ایرنا 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار