شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
در پی بارش باران در 48 ساعت گذشته:
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ماموران آتش نشانی این کلانشهر در 48 ساعت گذشته 43 مورد عملیات امداد و نجات انجام دادند.
آتش پاد علی تراب پور شنبه بیان کرد: این حوادث شامل سه مورد ریزش کوه و تخریب ساختمان در اهواز بر اثر بارش باران ، 36 مورد آتش سوزی واحد مسکونی بر اثر اتصالی کنتور برق، چهار مورد تصادف بر اثر لغزندگی زمین و چندین مورد سقوط درخت بوده است. 
وی گفت: تمام ایستگاه های آتش نشانی اهواز در روزهای پربارش به منظور خدمات رسانی هر چه سریع تر در حالت آماده باش هستند. 

**ریزش آوار بر روی سه خودرو 
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز همچنین گفت: ریزش آوار یک ساختمان قدیمی در کنار بنای تاریخی معین التجار در این شهر به سه خودرو خسارت وارد کرد. 
تراب پور بیان کرد: این حادثه صبح امروز در خیابان آزادگان اهواز هنگامی رخ داد که دیوار این ساختمان فرسوده و خالی از سکنه دراثر بارش باران ریزش کرد و باعث تخریب سه خودروی متوقف شده در کنار این ساختمان شد. 
وی با اشاره به خطرساز بودن ساختمان های فرسوده در هنگام بارش باران گفت: این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان میزان بارش در اهواز در 48 ساعت گذشته 59.9 میلیمتر ثبت شده است و سامانه بارشی تا روز دوشنبه در خوزستان پایدار اعلام شده است. 
براثر بارش باران از پنجشنبه شب هفته گذشته در خوزستان مناطق شهری بسیاری در استان دچار آبگرفتگی و سیلاب شدند. 
امروز شنبه نیز به دلیل بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر ، مراکز آموزشی استان در دونوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام شد. ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار