اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
فرماندار شوشتر:
در شرایط امروز کشور و با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی موجود، خبرهای خوب و مطالب مثبت کمک می کند که حال جامعه خوب شود.
شوشان:
نشست هم اندیشی روابط عمومی های شهرستان شوشتر برای اولین بار در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.


فرماندار شوشتر در نشست هم اندیشی روابط عمومی های شهرستان شوشتر گفت: در شرایط امروز کشور و با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی موجود، خبرهای خوب و مطالب مثبت کمک می کند که حال جامعه خوب شود.

حسین پنبه دانه پور با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه اظهار کرد: مسئولین روابط عمومی ها باید آنچه در شهرستان و حوزه کاری خودشان رخ می دهد، را انعکاس داده و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اطلاع عموم برسانند.

وی ضمن تاکید بر اهمیت نقش روابط عمومی ها در هر شهرستان و سازمان بیان داشت: تاثیر گذاری مورد انتظاری که از این قشر فرهیخته انتظار داریم در سطح شهرستان نمی بینیم و نیاز است تا پررنگ تر و با برنامه ریزی قوی تری در جامعه شوشتر، فعالیت کنند. 

رئیس شورای اداری شوشتر تلاش دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی را ناجوانمردانه خواند و اذعان کرد: معاندین تا دندان مسلح جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را به کار بستند تا این روزها که به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک می شویم، این واقعه بزرگ را کمرنگ کرده و با آن تقابل کنند. 

پنبه دانه پور افزود: در این بین روابط عمومی ها باید با طراحی پاتک ها و پاسخ های به موقع زحماتی که برای این انقلاب کشیده شده و شهدایی که در راه این نظام جان داده اند، را ارج نهاده و کمک کنند تا قدردان باشیم.

وی گفت: قرار نیست روابط عمومی ها اقدامات انجام شده را بزرگنمایی کنند، بلکه باید آنچه که هست و با افتخار به مردم خدمت شده را به اطلاع عموم برسانند. در این بین نیمه خالی لیوان را هم ببینند و برای رفع آن تلاش کنند.

همچنین در این نشست معاون فرماندار شوشتر با تاکید بر اجرای فرمایشات امام راحل گفت: کارهایی که انجام می شود را باید به مردم گزارش داد و آگاه کرد. این اطلاع رسانی ها ریا یا منت نهادن بر سر مردم نیست، بلکه طبق گفته امام خمینی (ره) مردم ولی نعمتان ما هستند و باید در جریان امور باشند.

محمدحسن کجبافی اظهار کرد: روابط عمومی ها در تمام طول سال مشغول انتشار اخبار و گزارشات هستند، و روز بدون کار ندارند. اگر اطلاع رسانی و اخبار عملکرد ادارات و ارگان ها به درستی منعکس نشود، کار انجام شده هر قدر هم ارزشمند باشد، ناتمام مانده است.

وی افزود: متاسفانه امروزه در شبکه های مجازی بیش از اندازه شاهد بی اخلاقی و بی انصافی هستیم. این مسئله به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست. نقش روابط عمومی ها در این بین بسیار حیاتی است و باید با آگاه سازی جامعه از این اتفاقات جلوگیری کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار