اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶
به مناسبت هفته وحدت و هفته بسیج با همدلی و همواری همه ی هنرمندان شهرستان شوشتر جشن بزرگ بهار مهربانی با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری در تالار فرهنگ برگزار شد.
با حضور فوق تصور مردم و مسئولین استانی و شهرستانی، جشن بزرگ بهار مهربانی در شوشتر برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارساد اسلامی شوشتر گفت: به مناسبت هفته وحدت و هفته بسیج  و با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم  و با همدلی و همواری همه ی هنرمندان شهرستان شوشتر  جشن بزرگ بهار مهربانی با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری در تالار فرهنگ برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این جشن که با حضور معاون هنری و مدیر روابط عمومی اداده کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همراه بود جناب آقای چنانی معاون هنری در سخنانی ضمن تقدیر از بانیان برگزاری این رویداد شاد و هنری از تلاش دست اندرکاران و اهالی فرهنگ و هنر، مدیر و پرسنل اداره ارشاد شوشتر تقدیر نمود و خواستار برگزاری بیش از پیش این چنین رویدادها در سطح شهرستان و استان شد.

وی ضمن تقدیر از هنرمندان شوشتر و حضور بی سابقه مردم در اکثر برنامه ها و رویدادهای فرهنگی هنری، از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به جهت طرح ریزی و تاکید بر برگزاری رویدادهایی با هدف شور و شادی و نشاط مردم در سطح استان و شهرستان تقدیر کرد و افزود: با توجه به حمایت ها و هدایت های صادقانه و همواره مدیر کل  ارشاد، مجموعه معاونین اداره کل و نیز همدلی های  موجود در بین هنرمندان و مردم و مسئولیت شهرستان شوشتر یقیناً افق روشنی پیش روی فرهنگ و هنر استان خوزستان و شهرستان تاریخی و باستانی شوشتر خواهد بود .
 
معاون هنری اداره کل ارشاد خوزستان در حاشیه این برنامه گفت: ظرفیت های بالایی در بین مردم، هنرمندان و مدیران شهرستان شوشتر وجود دارد و این انرژی مثبت می تواند باعث شکوفایی فرهنگ و هنر بیش از آنچه هست بشود.

چنانی یادآور شد: جشن بهار مهربانی به عنوان جشن مرکزی استان خوزستان در شوشتر برگزار گردیده و این اتفاق بزرگ و مبارک به نام شوشتر رقم خورده است.
  
لازم به ذکر است موسیقی محلی و سنتی، موسیقی پاپ، نمایش طنز، پانتومیم، اجرای نی انبان، نی جفته نوازی، نقالی، استنداپ کمدی، تاتر عروسکی، شعر خوانی طنز، ورک شاپ خوشنویسان و جشن غذای محلی و نمایشگاه بزرگ کتاب از مهمترین برنامه های اجرا شده در این رویداد بزرگ فرهنگی هنری بود. نکته قابل توجه در این جشن حضور بی شمار مردم آن هم چند برابر ظرفیت سالن بود که بسیاری از آنان با توجه به کمبود جا به ناچار به خانه بازگشتند .


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار