اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب:
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب ایجاد اشتغال و غلبه بر چالش بیکاری را اولویت نخست خوزستان بیان کرد و گفت: ایجاد اشتغال در تحکیم پایه های امنیت اجتماعی این استان موثر و راهگشا است.
سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا روز چهارشنبه در آیین معارفه دادستان نظامی خوزستان در تالار مهر لشکر 92زرهی اهواز افزود:بخش مهمی از مشکلات معیشتی و فرهنگی خوزستان با ایجاد اشتغال و تولید قابل حل است و باید همه توان خود را به این موضوع معطوف و متمرکز کرد.
وی با بیان اینکه امسال 40 نشست شورای تامین در خوزستان برگزار شد گفت:در این نشست ها مسایل کارگری ، مشکلات آب و برق و اغتشاشات رصد شد ولی همچنان بیکاری جوانان مهمترین دغدغه ما است.

* گروه های مورد حمایت رژیم عربستان سعودی در خوزستان فعال هستند
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب با بیان اینکه از 25سال پیش گروه های مورد حمایت رژیم عربستان سعودی در خوزستان کار می کنند و در حال فعالیت هستند گفت: حادثه تروریستی 31شهریور نمونه ای از اینگونه حمایت ها است.
سردار سرتیپ خادم سیدالشهدا در ادامه با بیان اینکه همه عوامل موثر در حادثه تروریستی 31شهریور کشته و یا شناسایی و بازداشت شدند افزود: دشمن همچنان در حال یارگیری از طریق سفره پهن کردن و دادن پول و امکانات است.
وی در عین حال گفت: همه فعالیت های عوامل دشمن در خوزستان رصد می شود.

* ساخت یک هزار خانه برای محرومان و لایروبی 600نهر کشاورزی
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب ادامه داد:سپاه و بسیج سازندگی در سال های اخیر یک هزار باب خانه برای محرومان و مستضعفان در خوزستان احداث و 600نهر کشاورزی را در مناطق مختلف این استان لایروبی کردند.
وی با بیان اینکه این اقدام ها با هدف برطرف کردن غبار محرومیت از خوزستان و کمک به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی این استان صورت گرفته افزود: هم اکنون نیز دهها طرح عمرانی، محرومیت زدایی و اشتغال زایی در مناطق مختلف خوزستان توسط سپاه و بسیج در حال انجام است.
خادم سیدالشهدا با بیان اینکه اقدام های محرومیت زدایی در مناطق مرزی و محروم در تحکیم امنیت استان موثر بوده و هست گفت:وظیفه نظام اسلامی رسیدگی به مشکلات مردم و گره گشایی است هرچند هنوز تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله وجود دارد.

* ریشه کنی تکفیری ها در عراق و سوریه 
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب به حضور نیروهای داوطلب مردمی برای کمک به مبارزه با نیروهای تکفیری در عراق و سوریه گفت: اگر این حضور موثر سپاه و نیروهای داوطلب در عراق و سوریه نبود داعش هم اکنون به بزرگترین دولت تروریستی درخاورمیانه تبدیل شده بود.
وی افزود: به برکت این حضور مردمی ، بسیج مردمی در عراق و سوریه هم شکل گرفت و قدرت محور مقاومت بیش از گذشته شد.
خادم سیدالشهدا به حضور اقوام مختلف خوزستان در صحنه های نبرد با گروه تروریستی داعش گفت: خوزستان 76 شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام کرده است.
وی ادامه داد: هرلحظه آماده نبرد با دشمنان اسلام و عوامل دست پروده استکبار جهانی، زیر ولایت ولی امر مسلمین هستیم و توانایی داریم در هر ماموریت سخت حضور پیدا کنیم.

* هم افزایی بی نظیر نیروهای مسلح در خوزستان
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب گفت: هم افزایی و تعامل بی نظیر نیروهای مسلح در خوزستان در کنار انضباط نظامی برای دشمنان مایوس کننده و برای ملت ایران امیدآفرین است.
وی افزود: نیروهای مسلح در خوزستان از انسجام و آمادگی دفاعی بالایی برخوردار هستند و قادر هستند هر توطئه ای را در نطفه خفه کنند.
به گزارش ایرنا در این آیین که برخی مسئولان قضایی خوزستان ، فرماندهان ارشد نظامی سپاه ، ارتش ، نیروی انتظامی و امنیتی حضور داشتند خیرا... کشت زر به عنوان دادستان نظامی خوزستان معرفی و از ابراهیم ممبینی دادستان نظامی پیشین خوزستان قدردانی شد. ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار