شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳

شوشان/ روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت: راوی گفت جلوی استانداری مرد مسنی گله می کرد که از یک روستای بخش لالی آمده تا مشکلات خود را مطرح کند اما به او می گویند استاندار وقت ندارد، به حوزه های دیگر هم که هدایت کرده اند، آنها هم يا مدیرشان حضور ندارد یا می گویند کسی که باید به کار تو رسیدگی کند ماموریت رفته و حالا باید دست خالی برگردد.

وقتی راوی در خبرهای دیروز خواند که استاندار بازدید چند ساعته از یکی از خبرگزاری ها داشته و به اندازه چند صفحه آچار در آنجا سخنرانی كرده است؛ انديشيد ای کاش استاندار خوزستان چنین وقت هایی را برای بازدید از بخش های مختلف استانداری و دیدار مردمی اختصاص می داد تا یادگار خوبی از خود بجا می گذاشت.

دكتر حجازي با اين بازديد گويي قصد خداحافظي با مردم خوزستان را در جايگاه استانداري داشته است چرا كه گفته «من يك واقع گرا هستم و هر كس كه از من مي پرسد اگر در اين سمت باقي بماني چه خواهي كرد، مي گويم ماندن من به صلاح نيست.

حجازي يك جمله هم گفته كه موجب تشكر است و آن اينكه گفته: از وزير كشور خواستم كه استاندار آينده را يك شخص توانمند، مدير تر و با سابقه تر، انتخاب كند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار