اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶
مسعود بچاری کارمند فرودگاه آبادان در اوج تنگدستی مبلغ ۱۴۵ میلیون تومان را به صاحبش بازگرداند.
مسعود بچاری کارمند فرودگاه آیت‌الله جمی به دلیل امانتداری و وظیفه شناسی این روزها نقل محافل فضاهای مجازی و حقیقی شده است.

این کارمند نمونه به دلیل بازگرداندن میلیون‌ها پول به صاحبش صفت زیبای امانتداری و پاکدستی را به نمایش در آورد.

بر همین اساس به سراغ این کارمند وظیفه شناس رفتیم تا علت انجام این اقدام پسندیده را از وی جویا شویم.

مسعود بچاری اظهار کرد: در اوایل هفته جاری حوالی ساعت یک شب پرواز مشهد با تاخیر وارد فرودگاه آبادان شد و مسافران پس از انجام اقدامات مرسوم آماده خروج از فرودگاه شدند.

مسافر ناراحت با خوشحالی برگشت!

وی افزود: بنده در فرودگاه کار جامه‌دان را انجام می‌دهم و مراقب هستم که به اشتباه باری به بیرون از فرودگاه نرود. تقریبا همه مسافران از فرودگاه خارج شده بودند که در همین حین یک کیف دستی را مشاهده کردم.

این کارمند گفت: برای بررسی کیف را باز کردم که با تعدادی عابر بانک، یک بسته صد دلاری و یک چک ۳۵ میلیون تومانی حامل مواجه شدم، در این لحظه تعجب کردم و پس از دقایقی کیف پیدا شده را تحویل حراست دادم.

بچاری عنوان کرد: برای جست‌و‌جو نام و شماره صاحب کیف به سراغ سیستم فرودگاه رفتیم اما به نتیجه‌ای نرسیدم اما گفتیم که چون مبلغ کلان است، حتما صاحب آن به فرودگاه مراجعه خواهد کرد.

وی افزود: بنده شب هنگام به منزل مراجعه کردم و کیف در دست حراست فرودگاه ماند، صبح به فرودگاه تماس گرفتم تا مسئله کیف را پیگیری کنم که خوشبختانه صبح زود صاحب کیف به فرودگاه مراجعه کرده بود و پس از سرگردانی و ناراحتی با پیدا کردن کیف با ارزش خوشحال شده بود.

من به محض دیدن مبلغ کلان دچار وسواس شیطان شدم

این کارمند نمونه گفت: من به محض دیدن آن مبلغ کلان لحظه‌ای دچار وسوسه شدم اما خدا را شکر که از این وسوسه گذشتم.

بچاری در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون کسی از مسؤولان از این اقدام شما تشکر و قدردانی کرده است یا خیر، اظهار کرد: خیر تاکنون هیچ مسؤولی از من تقدیر نکرده است، البته اقدام من به دلیل امانتداری و وظیفه شناسی بود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار