اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
استاندار خوزستان عصر جمعه از اقدام طارق زرگان کارگر وظیفه شناس دهیاری قلعه چنعان که برای باز کردن مسیر آب در فاضلاب فرو رفته بود، تجلیل کرد.
غلامرضا شریعتی در دیدار با این کارگر با اشاره به وظیفه شناسی و اقدام به موقع این شهروند خوزستانی در خدمت رسانی به مردم منطقه گفت: شجاعت این کارگر دهیاری قلعه چنعان باید الگویی برای همه نیروهای این حوزه باشد.

وی افزود: دستگاه های متولی باید در ایام بارندگی از آمادگی لازم برای خدمات رسانی به مردم برخوردار باشند تا شهروندان در طول این مدت دچار مشکل نشوند.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان گفت: کار جهادی و شجاعت این کارگر در ارائه خدمت به مردم برای حل مشکل آنها باعث افتخار است و از این بابت از وی تشکر می کنم.

وی با تاکید بر اینکه استان خوزستان از چنین خودگذشتگی هایی مانند دوران دفاع مقدس کم ندارد، ادامه داد: امیدواریم با هماهنگی های انجام شده شاهد مشکلات به وجود آمده در بارندگی های اخیر نباشیم.

شریعتی گفت: اهواز در بارندگی های اخیر 100 میلیمتر بارندگی داشته است و براساس گزارش هواشناسی در هفته آینده نیز استان خوزستان شاهد بازندگی های قابل توجهی خواهد بود.

طارق زرگان کارگر وظیفه شناس دهیاری قلعه چنعان نیز در این دیدا در تشریح این اقدام شجاعانه خود، گفت: وقتی دیدم که آب ناشی از بارندگی ها برای مردم منطقه مشکلات جدی به وجود آورده برای باز کردن مسیر آب وارد چاه شدم.

وی ادامه داد: نه فقط من بلکه دیگر همکارانم طی نوبت های مختلف در این شرایط قرار گرفته ایم.

او یادآور شد: درصورت تامین تجهیزات لازم برای دهیاری به طور قطع از حجم مشکلات منطقه کم می شود و مردم می توانند در ایام بارندگی با شرایط بهتری به عبور و مرور بپردازند.

قلعه چنعان (کنعان) یکی از مناطق تحت پوشش شهرستان کارون است که جمعیتی بالغ بر10 هزار نفر دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار