شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
دومین همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان مخابرات منطقه خوزستان همزمان با مناطق مخابراتی سرتاسر کشور صبح جمعه 9 آذر ماه با حضور پرشور کارکنان(شاغل و بازنشسته) با شعار " ارتباطی فراگیر " در بوستان مخابرات منطقه خوزستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات‌ منطقه خوزستان، درآستانه هفته وحدت با پیام *"ارتباطی فراگیر"* جمعه 9 آذر ماه 97 دومین همایش پیاده روی خانوادگی مخابرات منطقه خوزستان با حضور تعداد قابل توجهی از مدیران و کارکنان ( شاغل و بازنشسته ) برگزار شد.

در آغاز این همایش ، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان ضمن خوشامدگویی به حاضرین از حضور ارزشمند همکاران و خانواده محترمشان در دومین همایش پیاده روی خانوادگی مخابرات ایران منطقه خوزستان تشکر نمودند .در این همایش پس از اجرای حرکات ورزشی و پیاده روی در مسیر بوستان مخابرات منطقه خوزستان فلاح زاده در سخنانی کوتاه خبر داد : توسعه امکانات ورزشی و ایجاد فضاهای جدید در برنامه مدیریت این منطقه  مدنظر است و به زودی مجموعه ورزشی، زمین فوتبال و استخر مجدداً مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

 در ادامه وی از کسانی که در برگزاری اربعین حسینی  و خدمت رسانی به زوار آقا ابا عبدالله الحسین (ع) در مرزهای شلمچه و چذابه حضور فعال داشته اند با اهدائ لوحی با امضای سید مجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تقدیر و تشکر نمودند.

در پایان این همایش جوایزی به قید قرعه شامل ۵ عدد دوچرخه، ۲۰ جایزه 2000,000میلیون ریالی و ۳۰ جایزه 1,000,000 میلیون ریالی به شرکت کنندگان اهدا شد.

شایان ذکر است اولین همایش سراسری پیاده روی خانوادگی مخابرات منطقه خوزستان، ۲۰ اردیبهشت ۹۷ به مناسبت هفته جهانی ارتباطات و هماهنگ با شهرهای مختلف با استقبال کارکنان و خانواده های آنان در پارک ساحلی کیانپارس برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار