اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
قطبی:
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تیم فولاد خوزستان با پتانسیل های که دارد، می تواند جایگاه لیگ برتری خود را ارتقا داده و سهمیه آسیا را کسب کند.
شوشان: افشین قطبی روز یکشنبه در نشست خبری با رسانه های استان اظهار کرد: خوزستان قطب فوتبال ایران است و وقتی مربی پرسپولیس بودم ، حسین کعبی از بازیکنان خوزستانی بود که بسیار موثر بود و همچنین وقتی مربی تیم ملی بودم ایمان مبعلی بازهم یک بازیکن خوب خوزستانی بود که تاثیرگذار بود.

وی افزود: خوزستان بهترین بازیکنان رابه فوتبال کشور معرفی کرد و در سطوح بین المللی نیز عملکرد خوبی داشته است.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: احداث  ورزشگاه جدید فولاد بسیار جای قدردانی دارد و این نشان دهنده توجه ویژه این شرکت به تیم لیگ برتری خود است .

وی بیان کرد : فولاد قهرمان آسیا خواهد شد چرا که این ورزشگاه می تواند در روند صعودی این تیم بسیار تأثیرگذار باشد.

وی ادامه داد : همگی باید تلاش کنیم تا این تیم به جایگاه بالا برسد ؛ اگرچه زمان کوتاهی داریم تا امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم اما به معجزه اعتقاد دارم و می توانیم به جایگاه بالا برسیم. 

قطبی تصریح کرد : هفت کشور بودم اما به جایی بازگشتم که در آن به دنیا آمدم و تعصب خاصی به این کشور دارم. 

وی بین کرد: در فوتبال حرفه ای روحیه بسیار تأثیرگذار است و باید این تاثیر در تیم احساس شود ؛ همچنین این تیم نیازمند به سازماندهی بهتری داشته و باید با انرژی کمتر بیشترین گل را بزنیم . 

وی ادامه داد: تیم ما برابر تراکتور سازی در هفته پیش رو بازی خوبی ارایه می دهد و سعی داریم بعد از این بازی ضعف های تیم را بیشتر شناسایی کنیم .

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: بازی پرسپولیس و فولاد برای ما اهمیت بالایی دارد چرا که این تیم در کورس قهرمانی است و ما نیز به دنبال ارتقای جایگاه خود هستیم و باید خیلی تلاش کنیم که درباری افتتاحیه ورزشگاه آرنا فولاد مقابل تماشاگران خود بهترین بازی را ارائه دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار