اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: حضور در نمایشگاه ها نماد بارز اعتقاد و باور شرکت ها نسبت به وزن و عیار خود در چرخه رقابت اقتصادی و ثابت قدمی در مسیر توسعه محوری است که انتخاب کرده اند.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، اخلاق محمدیان در حاشیه برگزاری هشتمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی، مهندسی استان اظهار کرد: نمایشگاه ها بستر مناسبی برای تبادل تجارب، انتقال دانش، هم افزایی بیشتر بین واحدهای صنعتی و معرفی دستاوردهای آنان به بازارهای جدید است. 

وی با اشاره به حضور 170 واحد در این نمایشگاه عنوان کرد: این واحدها در زمینه خدمات فنی و مهندسی، برق و الکترونیک، سلولزی، شیمیایی، غذایی، فلزی، کانی غیر فلزی، نساجی و ... فعالیت می کنند. 

محمدیان ادامه داد: با توجه به اینکه صنعت ارتباط تنگاتنگی با تکنولوژی و علم دارد و در واقع زیربنای صنعت، علم است و اگر واحدهای صنعتی خود را با تکنولوژی های روز همسو نسازند از چرخه رقابت حذف خواهند شد ۴ دوره آموزشی در زمینه بازاریابی و نوسانات بازار و روانشناسی فروش نیز در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان یادآور شد: در راستای حمایت از صنایع کوچک و متوسط نمایشگاه امسال بصورت کاملاً رایگان برگزار شده است  و واحدهای صنعتی هیچگونه هزینه ای بابت اجاره غرفه متحمل نشده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار