اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶
کیانوش‌راد:
نماینده اسبق مردم اهواز در مجلس گفت: میزان بحران ها و تنش های اجتماعی در خوزستان ‌نگران ‌کننده است، خوزستان را دریابید.
محمد کیانوش راد نماینده اسبق اهواز در مجلس شورای اسلامی پیرامون وضعیت جامعه کارگری خوزستان طی یادداشتی نوشت: کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه و کارگران فولاد خوزستان نزدیک به یک ماه است فریاد حق طلبی سر داده اند . اما اکثرشخصیت ها ، گروه ها و احزاب سیاسی ، اعم از اصول گرا و اصلاح طلب ، سکوت را به احتیاط نزدیک تر تشخیص داده اند . 

کرختی و بیخیالی مسولان ، باعث شده است  که نزدیک به یک ماه هنوز تحصن و اعتراض وراهپیمایی  ادامه داشته باشد  و ابعاد تازه تری بیابد  . هنوز یکی از رهبران اعتراضات آرام و برحق ِ کارگری ، یعنی اسماعیل بخشی در بازداشت به سر می برد و به خواسته کارگران هم برای آزادی او وقعی نمی نهند . 

حق ِ کارگران در وسط کشمکش های جناح ِچپ و راست  ، ابزار رد و علیه جناحی می شود . اصلاح طلبان از ترس احتمال طراحی شده ی  اعتراضات توسط ِجناح تندروا بر علیه دولت ؛ و اصول گرایان از ترس سوء استفاده اصلاح طلبان از اعتراضات ، و مصادره آن به نفع خویش ، هر دو‌موضوع را تا حدی بهم پاس می دهند .

مسولان دولت  و صدا و سیما هم از معترضان فرانسه سخن می گویند ، اما کارگران خوزستان  و کارگرانی درسراسر  کشور  که ماه ها حقوق نگرفته اند را از یاد برده اند . 

باز هم برای چندین بار و هم صدا با مردم جنگ زده و آسیب دیده ی خوزستان می گوییم ، تا دیر نشده خوزستان را دریابید . 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار