اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
روز مجلس

شوشان – محمدسعید بهوندی :

امروز سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس است. پارلمانی که ۱۱۲ سال از سابقه اش می گذرد. به همین مناسبت این روز را که تبلور اندیشه ای پارلمانی و قانونمداری است، تنها به آن دسته از نمایندگانی تبریک عرض می نماییم که علاوه بر آنکه قانونگذارانی عالم و صالح هستند، بلکه ناظری شجاع، امین و دلسوز برای کشور و مردم نیز می باشند. این طیف از نمایندگان محترم و شایسته که بدرستی نمیدانیم چند درصد از پارلمان را تشکیل می دهند، مایه ی افتخار، دلگرمی و امید مردم هستند. بنابراین برای سلامتی و سربلندی و توفیقشان از خدای شاهد و قادر و کریم طلب عنایت می نماییم.

خالی از فایده نیست، چنانچه در همین مطلب و در همین روز از همه ی نمایندگان مجلس شورای اسلامی عاجزانه بخواهیم؛ حال که با رای مردم توفیق یافتید بر جایگاه قانونگذاری تکیه بزنید، خدای ناکرده خود در ردیف اولین قانون شکنان قرار نگیرید. زیرا سالهاست که مردم مشاهده می نمایند، بعضی از شما عزیزان ارجمند (که ان شاالله تعدادشان اندک است)، بجای نظارت دقیق، شجاعانه و بدون اغماض بر حسن اجرای قانونی که به زحمت نوشته اید، تمامی هوش و حواس و تدبیر و دغدغه تان دخالت در عزل و نصب مدیران از پایین ترین رده در حوزه ی انتخابیه تا بالاترین رده در سطح استان گردیده است.

البته ناگفته نماند که هیچ منعی و عیبی ندارد، هرگاه با اطلاعات دقیق و درست مشاهده می نمایید؛ مدیری آنگونه که شایسته است کار نمی کند، در راستای اصلاح و متوجه شدنش تذکراتی را از طریق مدیران مافوقش برای رعایت حقوق عامه و پیشرفت و آبادانی در شهرستان تحت نمایندگی تان انجام دهید و یا در صورت نیاز به تغییر، با مشورت دادن به دستگاه مافوقش نسبت به جایگزینی ایشان با رعایت همه ی مقررات قانونی و شرایط مندرج در دستورالعمل های عزل و نصب اقدام نمایید. اما اینکه نمایندگانی هر چند اندک، در طول دوره نمایندگی تمامی هم و غمشان بالا و پایین کشیدن چند مدیر محدود در حوزه ی انتخابیه اش باشد و از آن طرف کارها و فعالیت های اساسی را یا به فراموشی بسپارد و یا در درجه های پایین تر اهمیت قرار دهد و فضای مدیریت را دچار استرس و دلهره گرداند، نه با روح و هدف قانون مطابقت می نماید و نه با شرع و هیچ منطقی سازگاری دارد. در این خصوص سالهاست که فریادها از جانب دلسوزان، چه آگاهان به امور سیاست و مملکت داری و چه مدیران عالی و چه مردم، به آسمان بلند است و زنهار می دهند، اما متاسفانه گوش شنوایی نیست و شوربختانه هر سال از سال پیش و دوره ی قبل وضع بدتر می شود.

در پایان یک پرسش ساده از همه نمایندگان مجلس داریم؛ شماها که اکثریت شهید آیت الله مدرس را از هر حیث بعنوان الگوی نمایندگی خود قلمداد می نمایید، آیا می توانید بگویید که ایشان در خصوص عزل و نصب مدیران حوزه ی انتخابیه اش چگونه عمل می نمود؟!!!

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار