شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹
شوشان: فرماندار آبادان گفت: کارها و مصوبات شورای سلامت که بر عهده شهرداری بوده است به شکل مناسبی انجام نشده است. به گزارش فارس ، بهرام ایلخاص‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت‌ غذایی آبادان که با حضور مسئولان این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: از اعضای شورای شهر آبادان به دلیل اتفاق نظر و انتخاب سریع شهردار این شهر قدردانی می‌کنم.

وی افزود: بررسی مصوبات جلسه قبل شورای سلامت نشان می‌دهد کارها و مصوباتی که بر عهده شهرداری بوده است به شکل مناسبی انجام نشده است.

فرماندار آبادان ادامه داد: دلیل این مسئله نیز مسائل مربوط به انتخاب شهردار است که در این مدت شهرداری و شورا را درگیر کرده بود.

ایلخاص‌زاده تصریح‌کرد: این امر موجب کندی در فعالیت‌های دیگر شهرداری آبادان شده بود.

وی اضافه‌کرد: با پایان مسائل مربوط به انتخاب شهردار، مجدداً شاهد آغاز فعالیت‌های مناسب شهرداری همچون گذشته خواهیم بود و قطعاً در جلسه آینده پیشرفت کارها و مصوبات بهتر خواهد شد.

فرماندار آبادان خاطرنشان‌ کرد: با توجه به اینکه روز سوم مهر به عنوان روز نظافت عمومی نام‌گذاری شده است لزوم هماهنگی بین دستگاه‌ها برای برگزاری هرچه مناسب برنامه این روز وجود دارد.

وی افزود: آبادان در سال‌های گذشته جزو شهرهای برتر در زمینه برگزاری مراسم روز نظافت در استان خوزستان بود.فرماندار آبادان تصریح‌ کرد: امسال نیز باید در این زمینه همه دستگاه‌ها وارد کار شده و مردم را به مشارکت دعوت کنند.

وی خاطرنشان ‌کرد: یکی دیگر از مسائل مهمی که باید در خصوص آن برنامه‌ریزی شود آموزش نگه‌داری کودکان به مادران است.

فرماندار آبادان افزود: متاسفانه عدم آگاهی برخی مادران از این مسئله موجب خسارات جبران ناپذیر و حتی مرگ کودکان می‌شود و باید در این راستا اقدامات لازم را انجام داد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار