اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از پرداخت 251 ميليارد ريال تسهیلات به طرح‌های فراگير و روستايی در 4 شهرستان استان خبر داد.
سید سعید حسینی نژاد اظهار کرد: باید كميته نظارت بر طرح‌های اشتغالزا در استان و تكميل فرم‌های نظارت بر مشاغل خانگی منتفع از تسهيلات را به صورت کامل جدی گرفت و بر آن‌ها نظارت کرد.

وی افزود: چنانچه بنا به تشخیص کمیته‌های نظارت، تسهیلات اخذشده توسط متقاضی براساس طرح توجیهی مصوب کارگروه در محل اجرای طرح هزینه‌ نشده باشد موسسه عامل موظف است مساله را پیگیری و در خصوص مجموع دیون متقاضی تصمیم گیری کند.

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به اجرای برنامه اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی تصریح کرد: امسال در شهرستان‌های آبادان- انديمشک، هفتكل و هويزه مبلغ 251 ميليارد و 205 ميليون ريال تسهیلات به تعداد 190 طرح فراگير و روستايی پرداخت شده و زمينه اشتغال جديد 477 نفر را فراهم آورده است.

حسینی نژاد ادامه داد: هدف از اجرای برنامه اشتغال فراگیر، افزایش اشتغال‌پذیری نیروی کار از طریق طرح کارورزی و آموزش در محیط کار واقعی و کاهش هزینه اشتغال از طریق ارايه مشوق‌های بیمه‌ای به کارفرمایانی که نیروهای کار شغل اولی را استخدام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: طرح اشتغال روستایی نیز رویکرد مداخلات توسعه‌ای و ارائه تسهیلات یارانه‌ای را دنبال می‌کند و در این طرح پیش‌بینی شده تسهیلات در سه بخش نواحی صنعتی و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر، مناطق روستایی و عشایری و مناطق روستایی و عشایری مرزی تخصیص یابد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار