اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
جلسه‌ای با حضور استاندار و چهار مدیرعامل باشگاه‌های لیگ برتری استان در زمینه رفع مشکلات مالی این باشگاه‌ها برگزار شد.
این جلسه امروز (یکشنبه، 18 آذرماه) با حضور شریعتی استاندار خوزستان، حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، حسین‌زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری و مدیرعاملان باشگاه‌های نفت آبادان و فولادخوزستان و سرپرستان باشگاه‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان در استانداری برگزار شد.

در این جلسه که برای بررسی وضعیت اسپانسری چهار باشگاه لیگ برتری خوزستان، ارائه راهکارهای مالی و رفع موانع و مشکلات تیم‌ها برگزار شد، شریعتی استاندار خوزستان گفت: مدیرعاملان باشگاه‌ها حواس‌شان باشد که تیم‌ها برای نیم‌فصل دوم وضعیت بهتری به خود بگیرند و ضمن جبران نتایج، بتوانند رده‌های بهتری را به خود اختصاص دهند.

همچنین علی عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در این جلسه خواستار رسیدگی به وضعیت مالی باشگاه‌ها شد و عنوان کرد: مشکلات مالی و همچنین دخالت‌های سیاسی برای باشگاه‌ها سم است. دخالت‌های سیاسی باعث می‌شود که تیم‌ها با استرس کار کرده و وارد حاشیه شوند که امیدوارم در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شود تا تیم‌ها بتوانند بدون دغدغه به کارشان ادامه دهند.

افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این جلسه، پیشنهاد تشکیل کارگروه اقتصادی برای رفع مشکلات مالی چهار باشگاه لیگ برتری استان را ارائه داد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار