اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
شهردار مسجدسلیمان در گفتگوی با شوشان:
شهام سلیمانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شوشان از مشکلات و ظرفیت های پیش روی شهرداری مسجدسلیمان سخن گفت.

شهردار مسجدسلیمان در ابتدا با اشاره به مشکلات عدیده ای که سالیان سال است گریبان شهر اولین ها را گرفته است گفت: متاسفانه سالهای زیادی است که در حق مسجدسلیمان ظلم شده است و مردم به آن چیزی که در خور شان آنها است  نرسیده اند.

وی ادامه داد: اما به جرات می گویم از زمانی که سمت شهرداری را عهده دار شده ام شاهد فعالیت های همه جانبه مدیریت ارشد استان ، نماینده و مدیران اجرایی شهرستان بوده ام و افتخار دارم این را عرض کنم که مدیران به این نتیجه رسیده اند که حق مسجدسلیمان بسیار بیش از وضعیت کنونی است.

سلیمانی بیان داشت: از این رو در تلاشیم تا بتوانیم به گونه ای عمل کنیم که تمامی اتفاقات خوبی که باید صورت می گرفته و نگرفته است را به نتیجه برسانیم به خصوص در زمینه زیرساخت ها و اعتقاد داریم هر وقت بخواهیم می توانیم جدول رنگ کنیم و کارهای ساده انجام بدهیم، اما اکنون شهر نیاز به رفع گره های ترافیکی، حل مشکلات زیست محیطی و فضای سبز و همچنین شهرسازی دارد و باید به این سمت گام برداریم.

شهردار مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه فکر می کنید چه میزان زمان برای به ثمر رسیدن پروژه های در دستور کار نیاز است گفت: وقتی تلاش شهرداری اجرای پروژه های زیرساختی باشد قطعا نشان می دهد به سمت فعالیت های بلند مدت گام برداشته ایم از این رو بین 3 تا 4 سال آینده می توانیم شاهد به نتیجه رسیدن پروژه ها باشیم، هر چند که اکنون شهرداری با بدهی های بالایی روبه رو است و این بدهی ها مشکلات فراوانی برای ما بوجود آورده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شهرداری 8 میلیارد تومان بابت هزینه های جاری و 5 میلیارد تومان به پیمانکاران بابت نیروی انسانی بدهکار است، جدای از این دو بدهی 25 میلیارد تومان هم به تامین اجتماعی بدهکار هستیم و ماهیانه می بایست حقوق 545 نفر نیروی شاغل در شهرداری را هم تامین کنیم، این در حالی است که حاصل 70 سال قدمت شهرداری مسجدسلیمان خلع نیروهای متخصص و کارآمد است.

سلیمانی در بخش دیگری از صحبت های خود مبنی بر چگونگی همراهی شورای شهر برای رفع مشکلات مسجدسلیمان گفت: خدا را شکر 7 عضو شورای شهر ارتباط خوب و بدون تنشی را با شهرداری دارند و اگر خواسته باشم به این شورا امتیاز بدهم قطعا آن را جزء 10 شورای برتر و خوب کشور در خصوص رابطه با شهردار می دانم.

شهردار مسجدسلیمان گفت: در حال حاضر پروژه های بزرگ و مورد نیاز شهر مسجدسلیمان توسط شهرداری در حال انجام است و اگر بتوانیم مشکلات زیست محیطی و سیلاب های زمستانی را پشت سر بگذاریم قطعا در زمینه فضای سبز، نورپردازی، زیباسازی، توسعه معابر، رفع مشکل محور سالور که یکی از کلیدی ترین پروژه های شهرداری است و مسائل مختلف زیرساختی را تا عید نوروز به مردم خوب مسجدسلیمان تحویل خواهیم داد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه شهرداری مسجدسلیمان پروژه کلنگ زنی پارک بزرگ گردشگری تمبی ، احداث ساختمان آتش نشانی ، پروژه های مستمر عمرانی از قبیل معبر سازی، پروژه روکش و تعویض آسفالت نمره 40- کاروانسرا و کلگه را در حال دریافت موافقت نامه برای انجامش هستیم.

با همکاری مدیریت بحران مناطق و منازلی را که وضعیت بحرانی دارند و پرخطر هستند در تلاشیم جابجا کنیم و امیدواریم شرکت نفت با تسطیح اراضی و تحویل آن به ما این فرصت را ایجاد کند تا منازل پرخطر را جابجا کنیم.

بلوار دوم را قرار است دو محور به صورت رفت و برگشت انجام دهیم و بعد از سالیان سال مشکل تردد آسان را مرتفع سازیم و این مهم باعث روان سازی و همچنین افزایش ارزش افزوده املاک شود.

سلیمانی در پایان گفت: مسجدسلیمانی ها اکنون نیاز به امید و آرامش دارند و باید این روحیه را به به مردم تزریق کرد، زیرا به اندازه کافی افرادی که باید به روحیه مردم آسیب بزنند وجود دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار