اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۷۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۲
بمناسبت روز دانشجو ؛
مسئول انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان از برپایی دیوار نوشت آزاد اندیشی بمناسبت روز دانشجو در صحن دانشگاه خبر داد.
شوشان آبادان ؛ محمد علی بنی سعید در گفت و گو با خبرنگار شوشان آبادان اظهار کرد: با توجه به فرار رسیدن روز دانشجو انجمن  اسلامی مستقل دانشجویان با توجه به در نظر گرفتن شرایط جوی دانشگاه پس از تصویب این طرح در شورای فرهنگی دانشگاه آن را در صحن دانشگاه برگزار کردیم.

عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان تصریح کرد: خوشبختانه نصب این دیوار نوشته در فضای دانشگاه مورد استقبال باشکوه و کم نظیر دانشجویان واقع شد.

وی افزود : موضوع این دیوار نوشته "نقش و تاثیر گذاری دانشجویان در تحولات سیاسی و اجتماعی جامعه بود که دانشجویان هر کدام بدور از هر گونه گرایش سیاسی و با استقلال فکری  دیدگاه های خودشان را تدوین کردند. 

 مسئول انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان در ادامه بزرگداشت روز دانشجو از برگزاری نمایشگاه عکس و کاریکاتور با موضوع استکبارستیزی توسط این انجمن در دانشکده علوم انسانی دانشگاه خبر داد.


انتهای پیام/.

***خبرنگار : نجمه ایرانیان***
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
جهادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
comment
0
0
comment برای اولین بار بود چنین فضایی در دانشگاه مشاهده کردم... دستتون درد نکنه جناب بنی سعید با اومدنتون دانشگاه رنگ و بوی دانشگاهی به خودش گرفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار