اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۱
مسئول انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان ، خبرداد ؛
آبادان - شوشان ؛ مسئول انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان ، از برگزاری بزرگداشت روز دانشجو توسط این تَشکل سیاسی اسلامی خبر داد.
شوشان آبادان ؛ محمدعلی بنی سعید در گفت و گو با خبرنگار شوشان آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد : طبق هماهنگی های صورت گرفته با ریاست، معاونین دانشگاه و همچنین با تصویب در شورای فرهنگی دانشگاه که عالی ترین مرجع تصمیم گیری در رابطه با مسائل فرهنگی دانشجویی است ، تصمیمی اتخاذ شد تا گرامیداشت روز دانشجو بر عهده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل این واحد دانشگاهی باشد.
 
وی افزود : برنامه های متعدد سیاسی و فرهنگی در این بزرگداشت برای این روز در نظر داریم مستند قصه فیل و الاغ که به ساختار سیاسی امریکا می پردازد و در واقع ضعف ساختار سیاسی را به نمایش می گذارد را پخش کنیم.

بنی سعید به دیگر برنامه های این بزرگداشت اشاره کرد ودگفت : از جمله برنامه های دیگر این بزرگداشت میتوان به برگزاری مسابقه ویژه بانوان و آقایان دانشجو،خوانندگی عادل برزگری که از دانشجویان حماسی خوان دانشگاه مذکور می‌باشد و برنامه های دیگر نام برد.

عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاداسلامی آبادان تصریح کرد : این بزرگداشت در تاریخ 20 آذر ماه سال جاری از ساعت 10 صبح در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد واحد آبادان برگزار می شود و از همه ی دانشجویان جهت حضور در این برنامه بزرگ دعوت بعمل می آید.


انتهای پیام/.

***خبرنگار : نجمه ایرانیان***
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار