شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
رییس اتاق بازرگانی اهواز:
رییس اتاق بازرگانی اهواز گفت: با هماهنگی‌های انجام گرفته در مرز چذابه مشکلی برای صادرات و تردد کامیون‌ها به کشور عراق وجود ندارد اما اکنون در مرز شلمچه با مشکلاتی مواجه هستیم.
شهلا عموری با اشاره به بهبود روند صادرات از مرز چذابه اظهار کرد: در هفته‌های گذشته در مرز چذابه با مشکلاتی در خصوص صادرات و تردد کامیون‌های حمل بار در این مرز مواجه بودیم که خوشبختانه با هماهنگی‌های انجام‌گرفته روند تردد و صادرات روان شده است.

وی افزود: در آن منطقه یک باسکول وجود داشت که باعث سخت شدن تردد کامیون‌ها می‌شد که خوشبختانه این باسکول نیز از منطقه برداشته شد تا امکان تردد کامیون‌ها در آن محل راحت‌تر و روان شود.

رییس اتاق بازرگانی اهواز تصریح کرد: همچنین با هماهنگی‌هایی که از سوی استاندار خوزستان انجام گرفت، یک نماینده از سوی وی و توسط معاونت اقتصادی استانداری در این مرز مستقر شد تا از این پس مدیریت یکپارچه‌ای را در مرز چذابه برای امر صادرات شاهد باشیم.

عموری ادامه داد: در حال حاضر روزانه حدود 240 تا 300 دستگاه کامیون از مرز چذابه تردد می‌کنند و رواند صادرات در این مرز مطلوب است و مشکل خاصی در بحث تردد و صادرات محصولات به کشور عراق وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در مرز شلمچه نیز اکنون مشکلاتی در بحث صادرات کالا به وجود آمده و تردد ماشین‌های حمل و صادرات کالا کاهش پیدا کرده است. در این زمینه نیز پیگیر حل مشکلات صادرکنندگان هستیم تا مانند مرز چذابه، مشکلات مرز شلمچه را نیز حل کنیم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار