اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۷۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
شهردار دزفول در گفتگو با شوشان:
شهردار دزفول گفت: 30 طرح برای سند چشم انداز شهر دزفول توسط شهرداری و شورای شهر برنامه ریزی شده که 25 طرح آن مربوط به گردشگری است.

محمدعلی دوایی‌فر در گفتگوی اختصاصی با شوشان گفت: یکی از مهمترین اهداف ما برای به نتیجه رساندن پروژه ها به خصوص پروژه های تعریف شده در سند چشم انداز جذب مشارکت های بخش خصوصی و سرمایه گذاران است، زیرا معتقدیم تنها راه نجات شهرداری ها حضور و مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه ها برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

وی ادامه داد: مناطق کم برخوردار در شهرهای خوزستان بسیار زیاد هستند و دولت برای پرداخت بودجه و اعتبارات دولتی توجه خاصی به این مناطق جهت رفع مشکلات و موانع دارد، از این رو اگر بودجه دولتی به شهرداری تعلق بگیرد که سالهاست چنین اتفاقی رخ نداده قطعا پرداختن به مناطق کم برخوردار در اولویت هستند.

دوایی فر بیان داشت: در حال حاضر بیشترین هدف ما در شورا و شهرداری دزفول پرداختن و توجه به محور گردشگری است ، زیرا معتقدیم از ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری می توانیم به اشتغال و رونق اقتصادی برسیم.

شهردار دزفول خاطر نشان کرد: از این رو بیشترین پروژه های تعریف شده در سند چشم انداز دزفول مربوط به گردشگری است و اکنون با برنامه ریزی های صورت گرفته مشغول اجرایی کردن آنها هستیم.

وی گفت: ما می خواهیم دزفول را از یک شهر گذری به یک شهر توریست پذیر و اقامتی تبدیل کنیم، در حال حاضر دزفول تنها برای خوزستانی ها یک شهر گردشگری و اقامتی به شمار می آید، اما برای هم وطنان ما تنها یک شهر گذری محسوب می شود و این موضوع نشان می دهد که ما نیاز به کارهای فراوانی داریم.

دوایی فر افزود: ما اعتقاد داریم اشتغالی که گردشگری ایجاد می کند و اقتصادی که بوجود می آورد بسیار مورد نیاز شهر می باشد و می توانیم با کمترین هزینه اشتغال ایجاد کنیم و تولید ثروت کنیم.

شهردار دزفول در پایان و در پاسخ به این سوال خبرنگار شوشان مبنی بر اینکه آیا سایه بازنشستگی شما را تهدید می کند یا نه گفت: برای بازنشستگی من عجله نکنید و من 3 سال دیگر تا بازنشستگی دارم و قطعا در این 3 سال با قدرت به فکر اجرای پروژه های گردشگری در سند چشم انداز هستم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
نويد قائدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
comment
0
0
comment بر اساس کدام محاسبات تا 3 سال دیگر وقت دارید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار