اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان گفت: حادثه بلعیدن سوزن توسط دانش آموز اهوازی که از شب گذشته در شبکه های مجازی منتشر شده به صورت صحیح روایت نشده است.
بابک نوری زاده در گفتگو با شوشان عنوان کرد: حادثه بلعیدن سوزن توسط دانش آموز اهوازی که از شب گذشته در شبکه های مجازی منتشر و موجی از نارضایتی را  در بین شهروندان ایجاد کرده، به صورت صحیح روایت نشده است.

وی افزود: این اتفاق در روز دوشنبه در مدرسه بقیه الله منطقه عین دو شهر اهواز رخ داده است؛ یکی از دانش آموزان این مدرسه در زنگ تفریح دوم به معلم مراجعه می کند و می گوید که یک سوزن که مربوط به واحد خیاطی در درس کار و فناوری اش بوده را بلعیده و به همین دلیل دل درد دارد.

نور زاده تصریح کرد: معلم مدرسه نیز پس از اطلاع از این موضوع معاون مدرسه را در جریان قرار می دهد؛ معاون نیز با والدین کودک تماس می گیرند و والدین نیز عنوان می کنند که در مسیر شهر حمیدیه هستند و به زودی به مدرسه می رسند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: پس از رسیدن والدین به مدرسه درگیری هایی بین کادر مدرسه و ولی دانش آموز رخ می دهد و پس از این برخورد ولی دانش آموز بدون اطلاع دفتر مدیریت یا حتی معاون، دانش آموز و خواهرش را از مدرسه خارج می کند. پس از گذشت مدتی والدین دانش آموز به همراه جمعی از آشنایان خود به مدرسه مراجعه می کند و حتی تعدادی از میز و نیمکت های این مدرسه را تخریب می کنند. در این زمان ناحیه انتظامی در مدرسه حاضر و صورتجلسه ای نیز تنظیم می شود که هم اکنون اداره حقوقی ناحیه چهار و اداره کل آموزش و پرورش خوزستان پیگیر موضوع هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار