اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز:
رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز با بیان این‌که گرانی در بازار وجود دارد و نمی‌توان گفت که قیمت میوه مناسب است، گفت: در روزهای باقی مانده تا شب یلدا تلاش خواهد شد تا قیمت میوه و خصوصا دو میوه انار و هندوانه افزایش پیدا نکند.
عبدالرضا جمالی‌پور با اشاره به قیمت میوه در آستانه شب یلدا اظهار کرد: برای قیمت میوه در شب یلدا تمهیداتی اندیشیده شده است که تا حد امکان شاهد افزایش قیمت میوه در بازار نباشیم.

وی افزود: در حال حاضر قیمت میوه در بازار در مقایسه با هفته گذشته تغییر چندانی نداشته و ثابت مانده است و امیدواریم در روزهای باقی مانده منتهی به شب یلدا نیز قیمت‌ها افزایش پیدا نکند.

رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز تصریح کرد: تاکید بر دو میوه اصلی شب یلدا یعنی انار و هندوانه است که قیمت این دو محصول در بازار افزایش پیدا نکند تا مردم امکان خریداری آن‌ها را داشته باشند.

جمالی پور ادامه داد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم انار در بازار برای مصرف کننده 9750 تومان و هر کیلوگرم هندوانه نیز حدود 4 تا 5 هزار تومان است. در روزهای باقی مانده تا شب یلدا تلاش خواهد شد تا قیمت میوه و خصوصا این دو محصول افزایش پیدا نکند.

وی با بیان اینکه تغییری در قیمت ها ایجاد نشده است، ادامه داد: گرانی در بازار وجود دارد و نمی توان گفت که قیمت میوه مناسب است. امکان افت قیمت میوه در بازار وجود ندارد اما ممکن است شاهد افزایش قیمت میوه برای شب یلدا باشیم.

رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز خاطرنشان کرد: میوه به وفور در بازار وجود دارد و مساله ای در بحث تامین نیاز مردم برای شب یلدا نیست.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار