اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
شوشان - علی عبدالخانی: 

محمدرضا بدون آنکه درک و فهمی از ارتفاع و سقوط و رابطه ی اینها با مرگ داشته باشد، در عالم کودکیش سرگرم.

بازی می کرد و مثل همه کودکان هم سن و سالش مالال از تحرک و پویایی و جُنبندگی بود. 

محمدرضا بدون درک عواقب ناشی از جُنب و جوشش، از ارتفاع دو طبقه سقوط می کند و در آستانه وداع با پدر و مادرش و اسباب بازیهایش و همه خاطراتش قرار می گیرد. در منطق غیر پزشکی بقای محمدرضا اگر محال نباشد اما کاری سخت است. پدرش دیوانه وار و مستأصل او را به بیمارستان می رساند و پزشکان فورا او را به اتاق کنترل ویژه منتقل می کنند. 

پدر برای نجات محمد رضایش به ۱۰ میلیون تومان‌ نیاز فوری داشت اما واقعا نداشت. شب شد و پدر در معادله ای بسیار سخت قرار گرفته و همه ی راهها به رویش بسته شده بود. برای نجات فرزندش باید کاری بکند، اما از کجا و چگونه؟ 

در چنین آشفتگی و بحران روحی که تصمیم گیری نیز بسیار سخت است، صدایی پدر محمد رضا را بخود آورد. 

آقا بجای این تضییع وقت و زمان با " موسسه ی نیکوکاری ندای کرامت انسانی " تماس بگیرید و کمک بخواهید، آنها حتماً مشکل پسرت را حل می کنند و پدر همین کار را کرد.

هنوز یک ساعت از تماسش نگذشته بود که شخصی از طرف موسسه در کنار پدر محمد رضا حاضر شد و به ایشان اطمینان داد که به امید خدا و با یاری مردان و زنان نیکوکار و خیرخواه و همتِ بلند آنان، مبلغ مورد نظر در اولین وقت ممکن به دستت خواهد رسید و کودک عزیزت نیز به آغوشت باز خواهد گشت.

سخنان آرامش بخش آن شخص، امید رفته را به صحرای دل پدر بازگرداند بطوریکه اشک شوق سالم دیدن مجدد فرزند در چشمان پدر حلقه زد. در آن هنگامه ی شب، اطلاعیه ی یاری طلبی موسسه ی ندای کرامت انسانی خطاب به اهل احسان و خیر، فضای مجازی را درنوردید و به دست مخاطبان خیرخواه و نوع دوست خود رسید...

۷ صبح مجددا اطلاعیه ندای کرامت انسانی همان فضا را شکافت اما اینبار خبری دیگر به همراه داشت:

" ضمن تشکر از همنوع دوستان عزیز، به عرض می رساند مبلغ مورد تقاضای پدر محمدرضا در همان ساعات شبانه بطور کامل از سوی شما خیرخواهان کم‌ نظیر تامین گردید و دیگر نیازی به واریز وجوه به شماره حساب مذکور نمی باشد..."

توضیح:

در روزگاری که آز و نیاز و اهتمام بیش از پیش به امور مادی به اوج خود رسیده است، وجود دستان مهربان که صرفنظر از توان مادیشان، همواره یاریگر نیازمندان بوده اند، واقعاً چشم اندازی روشن از امیدواری را برایمان ترسیم می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار