اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: یکی از سیاست های اساسی دولت واگذاری امور به بخش خصوصی است اما مديران ميانی اين موضوع را جدی نگرفته اند.
شوشان: غلامرضا شريعتي ظهر امروز شنبه در شورای برنامه ریزی استان خوزستان عنوان کرد: دستگاه های اجرایی استان به شاخص هاي برنامه ششم توسعه توجه ويژه اي داشته باشند و گزارش عملکرد خود را بر همین اساس تهیه کنند؛ به طور حتم هر گاه شاخص هاي اين برنامه را به صورت آماري در اختيار داشته باشيم، درخواهيم يافت كه بايد در چه مسيري گام برداريم.

وی افزود: دستگاه هاي استان همكاري لازم را با معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان داشته باشند. براي اينكه بتوان در استان مديريت درستي اعمال شود بايد مركز آمار استان را به عنوان مرجع در نظر بگيريم.

شریعتی همچنین در خصوص اعتبارات اسناد خزانه تصریح کرد: در این سال های اخیر تلاش های بسیاری  به منظور تعادل سازی توزیع اعتبارات در این خصوص انجام گرفته؛ اما در صورتي كه به هر دليلي یک سازمان نتواند اعتبارات موجود در این بخش را جذب كند؛ این اعتبارات به ساير سازمان ها تعلق خواهد گرفت.

استاندار خوزستان گفت: یکی از سیاست های اساسی دولت در این زمان واگذاری امور به بخش خصوصی است اما هنوز بدنه دولت و بخش مديران مياني اين موضوع را جدي نگرفته اند. مديران مياني بايد تابع سياست هاي دولت در زمينه خصوصي سازي باشند. در همين راستا با دستگاه هايي كه نسبت به این قانون بی توجهی کنند، برخورد خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار