اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
بحرینی‌مقدم خطاب به دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد:
معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: دستگاه‌های اجرایی را موظف کرده‌ایم تا زیرساخت‌های لازم جهت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان را در اختیار این بخش قرار دهند تا شاهد ارتقا این بخش باشیم.
سید علی بحرینی مقدم در حاشیه جلسه شب گذشته شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به حساسیت استاندار خوزستان بر حل مشکلات بخش خصوصی، تقریبا هر دو هفته‌ای یکبار جلساتی را در قالب شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی برگزار می‌کنیم.

وی افزود: در این جلسات از نزدیک مسایل و مشکلات بخش خصوصی و همچنین موانع کسب و کار آن‌ها را بررسی می‌کنیم تا راه حلی برای برون رفت از مشکلات آن‌ها پیدا کنیم.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به این‌که جلسه برگزار شده در خصوص حل مشکلات متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری بود، تصریح کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌های گردشگری بسیار خوب در استان، ضرورت دارد تا از این بخش حمایت و به آن توجه ویژه شود.

بحرینی مقدم ادامه داد: تعدادی از فعالان متقاضی برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان، موانعی را مطرح کردند و در این زمینه دستگاه‌های اجرایی استان را موظف کرده‌ایم تا پیگیری‌های لازم را برای حل مشکلات و موانع انجام دهند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی را موظف کرده‌ایم تا زیرساخت‌های لازم جهت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان را در اختیار این بخش قرار دهند تا شاهد ارتقا این بخش باشیم.

بحرینی مقدم عنوان کرد: ما در جریان عملکرد دستگاه‌ها قرار خواهیم گرفت تا در صورت به وجود آمدن ابهامات، نسبت به رفع ابهامات و حل موانع سرمایه‌گذاری اقدام کنیم.


وی گفت: با هر دستگاهی که در این زمینه کوتاهی کند به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار