اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام باند هفت نفر سارقان به عنف با 15 فقره سرقت و یک فقره آدم‌ربایی در شهرستان اهواز خبر داد.
سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف و یک فقره آدم‌ربایی در شهرستان اهواز، دستورویژه جهت شناسایی و دستگیری سارقان به پلیس آگاهی استان خوزستان ابلاغ شد. 

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی پنج نفر از اعضای باند سارقان به عنف را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

عباس‌زاده تصریح کرد: با توجه به متواری بودن سرکرده‌های باند که یک مرد و یک زن بودند، اقدامات اطلاعاتی گسترده‌ای انجام شد که در نتیجه پس از شناسایی محل اختفای آنها با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان اینکه در این رابطه دو دستگاه خودرو توقیف شده است، تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به 15 فقره سرقت به عنف و یک فقره آدم‌ربایی در شهرستان اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با اشاره به اینکه متهمان توسط مالباختگان شناسایی شدند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار