اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی از نامه نمایندگان سه استان خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به سران سه قوه و شورای عالی امنیت ملی برای حل بحران آب خبر داد.
اردشیر نوریان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: این نامه توسط نمایندگان سه استان نوشته شده ولی هنوز تقدیم سران قوا و شورای عالی امنیت ملی نشده است.

وی یادآور شد:در این نامه از سران قوا و شورای عالی امنیت ملی درخواست کردیم به مشکل آب ورود کرده و شرایط حل بحران را برای همه استان ها مهیا کنند و فقط مرتبط به استان اصفهان نباشد. 

این نماینده مجلس با انتقاد از استعفای نمایندگان اصفهان در مجلس گفت: مسایل مرتبط با آب باید در جلسات تخصصی مورد بررسی قرار گیرد نه این که سریعا نمایندگان استعفا کنند.

نوریان افزود:در این نامه تاکید کردیم که باید شرایط تمامی استان‌های کشور در مورد آب در نظر گرفته شود تا مردم در هیچ استانی ضرر نکنند. 

وی بیان کرد: ترجیح می‌دهیم برای حفظ آرامش در کشور و ایجاد نشدن تشنج، مسایل را در جلسات و با حضور کارشناسان پیگیری کنیم و به دنبال جار و جنجال در این زمینه نیستیم. 

نوریان یادآور شد:از نمایندگان استان اصفهان می خواهیم که به حضور نیافتن خود در جلسات مجلس پایان دهند و اجازه دهند تا مساله آب با در نظر گرفتن شرایط مردم تمامی استان‌ها حل و فصل شود و فقط شرایط یک استان در نظر گرفته نشود. 

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار