اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
فرمانده قرارگاه جنوب ‌غرب ارتش:
فرمانده قرارگاه جنوب‌غرب ارتش گفت: باتوجه به شرایط اقتصادی کشور اجرای طرح های 30 گانه لبیک یا خامنه ای برای تقویت و ارتقای سطح نیروهای نزاجا از اقدمات موثر و مثال زدنی است.
امیرسرتیپ دوم حمزه بیدادی روز یکشنیه در آیین پیوند آسمانی یکصد زوج نیروهای کادر ارتش در جنوب غرب در قالب طرح لبیک 21 ، در تالار مهر اهواز اظهار داشت: اهمیت نیروی انسانی در نیروی زمینی ارتش بسیار بالا است و همین امر باعث شده فرمانده نیروی زمینی ارتش، 12 طرح لبیک یا خامنه ای را به نیروی انسانی اختصاص دهد.

وی افزود: در وضعیت فعلی اقتصادی کشور تامین بودجه مالی برای چنین برنامه هایی کار سنگینی است که ارتش با تلاش فراوان و بر اساس اهمیت نیروی انسانی خود این اقدام را صورت داده است.

فرمانده قرارگاه جنوب‌غرب نزاجا ادامه داد: ازدواج سنگ بنای تشکیل خانواده و جامعه است و هرچه در این حوزه تلاش شود قوانین جامعه بهتر اجرا می شود.

وی تصریح کرد: امروز شاهد پیوند آسمانی یکصد زوج جوان از کادر نیروی زمینی ارتش هستیم و امید می رود که ترویج این امر مقدس باعث تقویت روحیه و در ادامه ارتقای سطح آمادگی نیروهای نزاجا شود.

همچنین معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در جنوب غرب گفت: ازدواج سنتی آسمانی بوده که مایه آرامش و اطمینان و بیشترازهر مساله ای باعث تحکیم بنیان خانواده می شود. 

وی افزود: اسلام همواره تاکید فراوانی بر امر ازدواج داشته چرا که زندگی موفق در پناه ازدواجی موفق و ازدواج موفق در گرو عمل به دستورات روشنگرانه دین مبین اسلام است.

سرهنگ جودکی تصریح کرد: اجری طرح های لبیک یا خامنه ای یکی از اقدامات بزرگ در طول تاریخ ارتش جمهوری اسلامی بوده که بسیار مورد استقبال رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

وی بیان کرد: امروزه هر طرح اقتصادی که پشتوانه مالی داشته و نیازمند تداوم است، از سایر طرح ها سخت تر بوده اما امیرسرتیپ حیدری فرماندهی نیروی زمینی ارتش از ابتدای فعالیت خود این مسیر را در جهت ارتقای سطح نیروهای نزاجا هموار کرده است.

پیوند آسمانی یکصد زوج نیروهای کادر ارتش در جنوب غرب در قالب طرح لبیک 21 ، در تالار مهر اهواز برگزار شد و در پایان مراسم از جمعی از خانواده شهدا، جانبازان و همچنین زوج های جوان تقدیر شد .

در قالب طرح لبیک 21 چهار قلم کالای اساسی به زوج های جوان نزاجا از سوی فرماندهی نیروی ازتش و بنیاد اکرام نیروی زمینی ارتش اعطا شد .

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار