اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
شوشان - منصور فاضلی:

بشریت در گذر زمان تغییرات محسوسی میابد .هر چه میزان عمر ادمی بالاتر رود یا مقام رفیع تری اخذ شود به مراتب ادمی صبور تر گشته و انس و الفتش بیشتر و تواضع و فروتنیش بیشتر نمایان میشود و در مجموع مودت و دوستی بارزترین خصلت هر میانسالی به شمار میاید.

اما در عجبم .جاه و مقام چگونه یک انسان را از خود بی خود میکند .؟

چه چیز باعث میگردد تا ادمی به حب جاه دلخوش کند ، اطرافیان خویش را فراموش نماید از انان روی گردان شود .

انسان ها در مسیر تکامل ، فروتنانه سعی در جبران گذشته تلخ خود دارند اما حیرت اور است که برخی از عزیزان هنوز بر رویه غلط گذشته خود اصرار ورزیده و ان را ادامه میدهند و پس از کسب منصب همه چیز و همه کس را به فراموشی میسپارند .

دوست عزیز که روی سخنم با توست ، ای کاش از مافوق خودت در گذشته نه چندان دور درس میاموختی که چگونه تا پاسی از شب پاسخگویی ارباب رجوعان است .ای کاش میاموختی که خط تلفن همراهش چگونه پاسخگوی همه مردم است .ای کاش میاموختی که چه فروتنانه در مقابل مردم سر تعظیم فرود میاورد .ای کاش میاموختی که چگونه پیگیر مشکلات و معضلات مردم است .ای کاش میاموختی که همه چیز پست و مقام نیست .ای کاش........

این جایگاه امروز تو به واسطه حمایت همه جانبه دوستان بزرگوار خوزستانی است مدیون انان باش .غره مشو و از حصار تنگ و تاریکت خارج شو

قدر دان انان باش ، دلخوش به دوستانت باش ، نه دلخوش به هر قدرتمندی ، قدردانی در قدرت عزت میافریند .نه استمداد به وقت تنگی .

رشد و جایگاهت امروزت را مدیون خوزستان هستی .روی گردانی از بزرگان ان استان افتخار نیست .فخر فروشی عزتمندی در پی ندارد و باعث عزلت است .

مناصب و پست و جاه چند صبایی پایدار است ، انچه برای ادمی باقی میماند .اخلاق و کردار حسنه است .انس و الفت است و تولا و دوستی .

اینجا خوزستان و مردمان خونگرم و مظلومش نیست .اینجا صبوری معنایی دگر دارد .

اینجا کژی را با کژی پاسخ میدهند و نگاهشان بر عملکردهاست .

اینجا محفلی نیست که بتوانی در اتاق بنشینی صدای ارباب رجوع را نشنیده بگیری . 

اینجا مرکز تمرکز سرمایه داران است .اینجا اخر خط سیاسی کاری است .

پس با برنامه گام بردار .جذب سرمایه گذار را در الویت های کاریت قرار ده و جاذبه های سرمایه گذاری ایجاد نما .بستر سرمایه گذاری را فراهم نما و مشوق های سرمایه گذاری بنیان کن .

امید است در این مسیر گام های موثری برداری و حداقل باقی الصلاحاتی برای اخرت خویش به یادگار بگذاری 

نصیحتی کنمت بشنو و بهانه مگیر
هر آنچه ناصح مشفق بگویدت بپذیر
ز وصل روی جوانان تمتعی بردار
که در کمینگه عمر است مکر عالم پیر
نعیم هر دو جهان پیش عاشقان به جوی
که این متاع قلیل است و آن عطای کثیر
والعاقبه للمتقین اللهم اجعلنا من المتقین
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار