اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
مدیرکل هواشناسی خوزستان از کاهش دید افقی در بستان به 50 متر در پی وقوع مه خبر داد و گفت: مه یا مه رقیق تا چند روز آینده همچنان پدیده غالب در اغلب مناطق استان خوزستان خواهد بود.
محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: به علت وجود رطوبت و  ریزش هوای سرد عرض‌های شمالی همچنان پدیده مه یا مه رقیق پدیده غالب اغلب مناطق تا چند روز آینده خواهد بود.

وی افزود: از اواسط روز پنجشنبه تا اواسط روز جمعه هم با عبور امواج ضعیف ناپایدار از نیمه شمالی استان خوزستان طی ساعاتی افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع پدیده مه در خوزستان، بیان کرد: صبح امروز به علت وقوع پدیده مه دید افقی در بستان به 50 متر رسید. همچنین دید افقی در ایستگاه‌های هواشناسی ماهشهر، شادگان و کشاورزی اهواز 100 متر ثبت شده است. 

سبزه‌زاری افزود: هرچند ایستگاه کشاورزی اهواز (واقع در ام‌الطمیر) دید افقی 100 متر را ثبت کرده است اما در ایستگاه فرودگاهی اهواز دید بهتر بود و دید افقی 300 متر گزارش شده است. همچنین دید افقی در آبادان 800 متر  بوده است. 

وی با اشاره به دمای شهرهای خوزستان، بیان کرد: کمترین دمایی که امروز صبح ثبت شد نشان می‌دهد مردم  پنج شهر استان خوزستان دمای زیر 10 درجه را تجربه کردند که از این میان ایذه با 4.7 درجه سردترین شهر استان بود .دما در دهدز با اختلاف کمی نسبت به ایذه به 5 درجه رسید.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: همچنین دما در بهبهان 7 درجه، در دزفول و در گتوند 9 درجه سانتی‌گراد ثبت شده است.

سبزه‌زاری تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بهبهان با 24.7 و ایذه با 4.7 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای امروز اهواز نیز بین 12 تا 23 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار