اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۹۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
امام جمعه موقت اهواز:
امام جمعه موقت اهواز گفت: حداقل حقوق یک شهروند این است که در مقابل گرانی احساس امنیت داشته باشد.

شوشان: آیت‌الله سیدابوالحسن حسن‌زاده عصر امروز در حاشیه شورای اداری خوزستان، با اشاره به فرازی از نامه امیر المومنین (ع) که به مالک اشتر گفت : تمام رضایت عامه مردم را بر رضایت خاصه ترجیح بده و کارآمدی باید ترجیح داده شود و ملاک کار باشد. 

وی افزود: متاسفانه امروز شاهدیم که بخشی از رای های اعتماد و طرح پرسش ها و استیضاح ها برای معاملات مدیریتی‌ست!

رئیس بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان با اشاره به نامه امام به دیگر زمامدار دوره خود بیان کرد: مواسات و همراهی با مردم در سختی ها نه به شکل صحبت و سخن بلکه در عرصه عمل از الزامات مدیریت ولایی‌ست.

او ادامه داد: در خوزستان و در تمام‌کشور مردم باید احساس کرامت کنند، در دوره ستمشاهی مردم از این ذلت رنج می بردند، حداقل حقوق یک شهروند این است که احساس امنیت داشته باشد، هر روز با گرانی مواجه نشود و ... بدون اینکه ترسی داشته باشیم از کارهای مثبت سخن بگوئیم که منسوب به این یا آن جناح شود.

آیت‌الله سیدابوالحسن حسن‌زادهدر پایان یاد و خاطره سردار فقید منصوری را نیز گرامی داشت و گفت: نام امیر دریادار علی شمخانی و سردار فقید منصوری با تاریخ دفاع مقدس گره خورده است.

وی در ادامه از  اقدامات استاندار خوزستان در رسیدگی به مشکلات کارگران دو شرکت نیشکر هفت تپه و گروه ملی فولاد ایران تقدیر کرد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
comment
0
0
comment فقط حرف
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار