اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۳۹۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
امام جمعه اهواز:
امام جمعه اهواز با بیان اینکه فضای مجازی بدون هیچ کنترل عین خطر برای نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: به وزرات ارتباطات تذکر می دهیم که مرزبانی از فضای مجازی کار مهمی است و باید آن را جدی بگیرد.
سید محمد علی موسوی جزایری امروز 30 آذرماه در خطبه های نماز جمعه با تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت مسیح (ع) اظهار کرد: خیلی ها دم از حضرت عیسی (ع) می زنند و بیش از 2 میلیارد نفر جمعیت مسیحیان دنیا است اما باید دید که عیسی مسیح را می شناسند یا خیر.

وی با بیان اینکه جمعیت مسیحیان بیشتر از مسلمانان جهان است، افزود: ما به همه پیامبران خدا اعتقاد داریم و به همه احترام می گذاریم.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه نباید روحیه فرعونی و تکبر داشته باشیم، تصریح کرد: تکبر، خودخواهی و خودپسندی اساس بدبختی انسان است و ما نباید تکبر داشته باشیم.

موسوی جزایری عنوان کرد: دل انسان مانند زمین است و اگر دل انسان نرم و متواضع باشد، حکمت خدا در آن سبز می شود اما اگر قلب انسان سخت و مانند سنگ بود، هیچ چیزی در آن سبز نمی شود.

وی با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی ادامه داد: مردم واجبات الهی را اطاعت کنند و نسبت به رعایت مستحبات هم اقدام کنند.

موسوی جزایری با اشاره به 5 دی ماه، سالروز استقرار سپاه در فرودگاه های کشور اظهار کرد: از سال1363 تا کنون 133 مورد قصد هواپیماربایی در کشور وجود داشته اما با مقاومت دلیرمردان حفاظت سپاه این توطئه ها با شکست مواجه شد و در این راستا70 نفر شهید و عده فراوانی نیز جانباز شده اند.

امام جمعه اهواز با اشاره به اعلام عقب نشینی بی قید و شرط آمریکا از سوریه تصریح کرد: این کار پیروزی بسیار بزرگی برای جبهه پایداری و شکست مفتضحانه ای برای جبهه استکبار بود.

موسوی جزایری با اشاره به یکم دی ماه سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران ادامه داد: شرکت های خارجی که در این حوزه فعالیت می کردند، با پیروزی انقلاب اسلامی ایران را ترک کردند اما یک شرکت ایرانی با دستور امام (ره) تاسیس شد که شرکت ملی حفاری ایران نام گرفت و موفقیت های بسیاری در طول این سال ها بدست آورده است.

وی در خصوص مساله مرزبانی از فضای مجازی عنوان کرد: به وزرات ارتباطات تذکر می دهیم که مرزبانی از فضای مجازی کار مهمی است و باید آن را جدی بگیرد.

امام جمعه اهواز ادامه داد: این فضا بدون هیچ کنترل عین خطر برای نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید از سوی وزارت ارتباطات و سایر دستگاه ها نظارت شود.

جزایری اظهار کرد: همانطور که مرزهای کشور اگر نگهبان نداشته باشند ما خواب نخواهیم داشت، باید خاطر جمع شویم که فضای مجازی نیز نگهبان دارد و مرزبانی می شود.

وی گفت: وزارت ارتباطات باید برای حل این مشکل پیش قدم شود زیرا این مساله خواست ملت ایران، علما و رهبر انقلاب است و حتما باید پیگیری شود.

امام جمعه اهواز در خصوص مساله گروه ملی فولاد و نیشکر هفت تپه اظهار کرد: مسولان استان این قضایا را بسیار جدی گرفتند تا از این نظر به کارگران دو مجموعه خسارتی وارد نشود و مشکلات آن ها پیگیری شد.

وی افزود: خوشبختانه مشاهده می کنم که اوضاع از وخامت اولیه خارج شده و رو به حل است و چیزی نمانده که کارگران خدوم گروه ملی اهواز دست رد به سینه محرکان بزنند و به تولید بپردازند و تا جایی که نیاز است کارخانه را بازسازی کنند.

موسوی جزایری ادامه داد: اقدامات زیادی در نیشکر هفت تپه انجام گرفت و خوشبختانه مشکلات نیز در حال شدن هستند.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: نرخ کالاها واقعی نیست و باید سازمان بازرسی و تعزیرات حکومتی دست به دست یکدیگر دهند و با اقدامات جدی نسبت به کنترل قیمت ها اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید جلوی لجام گسیختگی قیمت ها گرفته شود و در این زمینه گام های اساسی برداشته شود.
منبع: ایسنا
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
comment
0
0
comment نقشه كشيدن براي اب

خورستان در حال خفه شدن است

پدرمان از اين هم مسئول خودخواه درامده هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار