شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان:
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: به دلیل افزایش قیمت مرغ، توزیع مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 8900 تومان برای مصرف کننده در بازار استان از سر گرفته شد تا شاهد تنظیم قیمت مرغ در بازار باشیم.
هادی سلامات با اشاره به از سرگیری توزیع مرغ منجمد در بازار استان اظهار کرد: با توجه به این‌که در ماه گذشته قیمت مرغ در بازار مناسب بود، توزیع مرغ منجمد در سراسر کشور متوقف شد.

وی افزود: با توجه به روند افزایشی قیمت مرغ کشتار روز در بازار، از هفته گذشته مجددا توزیع مرغ منجمد در سراسر کشور از سر گرفته شد تا شاهد تنظیم قیمت‌ها باشیم.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: از هفته گذشته تا کنون حدود 80 تن مرغ منجمد در بازار استان توزیع شده است و همچنان روند توزیع تا تعدیل نهایی قیمت مرغ ادامه خواهد داشت و هیچ مشکلی در بحث تامین مرغ مورد نیاز استان نیز وجود ندارد.

سلامات ادامه داد: قیمت هرکیلوگرم مرغ منجمد درب سردخانه 8500 تومان است که با توجه به سود 400 تومانی که برای عامل توزیع در نظر گرفته شده، مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 8900 تومان به دست مصرف کننده می‌رسد و این قیمت در سراسر کشور یکسان است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز حدود 12 هزار و 300 تومان و قیمتی بالا است و در این زمینه برای تنظیم قیمت‌ها در بازار اقدام به توزیع مرغ منجمد کرده‌ایم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار