شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵
شوشان - رضا شیرانی: 

جناب آقای دکتر حسن روحانی 
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران 

سلام علیکم 
احتراما ضمن عرض خسته نباشید به جنابعالی و همه همکاران و مسئولان اجرایی شما در کشور، بر خود وظیفه می دانم به عنوان یک ایرانی و کارشناس مدیریت و دانش آموخته کسب و کار حرفه‌ای نکته ای را در این  نامه‌ به بهانه ی حضرتعالی به معاونان،  وزرا ، مشاورین و همراهان محترم رئیس جمهور یادآور شوم.

جناب آقای دکتر روحانی آیا می دانید دلیل درگیری نماینده مجلس با کارمند گمرک سراوان و رفتار و گفتاری که نماینده مجلس از خود نشان داد که نه جایگاه نمایندگی مجلس و نه جامعه آن را بر نمی تابد چیست؟ 

و یا گرفتن عکس های سلفی نمایندگان مجلس در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با خانم موگرینی رئیس اتحادیه اروپا که جنجال بر پا کرد حاصل چیست؟ 

و یا مواردی خارج از چارچوب رفتاری رجال سیاسی  کشور که متاسفانه ناخواسته از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی سر می زند ، به چه دلیل است ؟

جناب آقای رئیس جمهور ! نظر شما را به فرمایشات اخیر حضرت آیت الله جنتی دبیر محترم شورای نگهبان جلب می نمایم:

آیت الله جنتی:

وضعیت مجلس خوب نیست/ افرادی که به مجلس می‌روند ابتدایی‌ترین مسائل مجلس را نمی‌دانند.

فردی را در مجلس دیدم که فکر می‌کرد شخصیت حقوقی یعنی شخصیت حقوق‌بگیر! بعد این افراد می‌خواهند درباره همه موضوعات کشور از داخلی و خارجی  نظر بدهند.

افرادی که به مجلس می‌روند با آن آشنا نیستند و ابتدایی‌ترین مسائل مجلس را نمی‌دانند.

مجلس باید توانایی بررسی  مشکلات کشور را داشته باشد.

 بنده نیز در پی بیانات ایشان عرض می کنم که در بسیاری از حوزه های انتخاباتی نمایندگان مجلس ،قومی، طایفه ای، حزبی، سیاسی و... انتخاب می‌شوند. و به همین دلیل است که مردم عزیزمان دچار یک چالش می شوند 
و نتیجه‌اش این می شود که نماینده عزیزمان در عین سادگی و سلامت  با خیلی از ابتدای ترین آداب و رسوم ملی و بین‌المللی و رفتار های دیپلماتیک آشنایی ندارد.
ولی جناب دکتر روحانی، سوال بنده این است؛ چرا در دولت که معاونین، وزرا ، مشاوران و مدیران ارشد کشور گزینشی انتصاب میشوند رفتار و کردار مدیریتی را نمی‌دانند و این در حالیست که متاسفانه  جنابعالی را نیز بایستی در سفرهای بین‌المللی همراهی  کنند، از آنجا که سفرهای مسئولان  عالی رتبه کشورمان به خصوص سران سه قوه و به ویژه جنابعالی را با دقت دنبال می کنم متاسفانه بارها مشاهده کردم که رفتاری خارج از شأن هیات همراه رئیس جمهور کشور عزیزمان از مقامات همراه سر زده است!
به طور مثال در همین سفر اخیر جنابعالی به ترکیه ، زمانی که هیأت همراه شما در استقبال رسمی به رئیس‌جمهور ترکیه معرفی می‌شوند و این مراسم به لحاظ اهمیتش از بسیاری از شبکه های تلویزیونی دنیا به صورت زنده پخش می شد، نحوه ایستادن مقامات ایرانی را مشاهده بفرمایید و بدتر از  آن، فیلمبرداری یکی از  همراهان شما با تلفن همراه را ببینید و..... بسیاری از این قبیل حرکات که اصلا در حد و اندازه یک مدير برجسته کشوری و همراه ریاست جمهوری ایران  که داری فرهنگ و تمدن است نیست.
جناب دکتر روحانی رئیس جمهور گرامی، باید بپذیریم بسیاری از مسئولان کشوری که در جایگاه مدیریتی قرار گرفته اند، آداب و رسوم مدیریت و رفتار های رسمی و تشریفاتی را نیاموخته اند و برای حفظ شان و منزلت کشور و  همچنین جایگاه مقام ریاست جمهوری یادگیری و آموزش برایشان واجب است.
در پایان ضمن آرزوی طول عمر با عزت براي مقام معظم رهبری، برای شما دکتر حسن روحانی رئیس جمهور گرامی کشورم سلامتی و برای هموطنان عزیزم رفاه ، عزت، همدلی و شادمانی را از خداوند متعال خواستارم 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار