اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
شهردار اهواز:
شهردار اهواز خواستار تعیین نقش شهرداری اهواز در زمان آغاز جنگ تحمیلی و پشتیبانی از رزمندگان شد.

منصور کتانباف در مراسم رونمایی از کتاب شهریاران شهر (تجارب و خاطرات شهرداران اهواز پس از انقلاب اسلامی) که امروز (3 دی‌ماه) در اهواز برگزار شد، با تشکر از تلاش شهرداران پیشین  اهواز، اظهار کرد: وضع کنونی اهواز ثمره فعالیت و تلاش همه شهرداران، اعضای شورای شهر در اداوار گذشته و پرسنل سابق شهرداری است. 

وی با اشاره به مراحل تالیف کتاب شهریاران شهر، افزود: این کار به همت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز انجام شد و کار بسیار ارزشمندی است زیرا در همه دنیا ثبت وقایع و تاریخ شفاهی به عنوان یکی از مصادیق پیشرفت و نقشه‌راه مطرح است. 

شهردار اهواز تصریح کرد: گردآورندگان این کتاب، برای ثبت اقدامات انجام شده توسط مجریان مجموعه شهرداری در ادوار گذشته، به شهرهای دیگر در سطح کشور سفر کرده‌اند. 

کتانباف بیان کرد: باید به نقش اهواز در توسعه کشور و حمایت و پشتیبانی از دفاع مقدس پرداخته شود؛ باید مشخص شود که اهواز چه‌قدر در توسعه کشور نقش دارد و در جایی که برای توسعه کشور اثرگذار بوده چه وضعیتی داشته است و اکنون باید چه وضعیتی داشته باشد؟

وی ادامه داد: بررسی نقش اهواز و شهرداری اهواز در دفاع مقدس در قالب یک پروژه در حال انجام است. باید نقش شهرداری اهواز در زمان آغاز جنگ تحمیلی و پشتیبانی از رزمندگان مشخص شود که امیدواریم این کار تدوین و برای نسل‌های آینده در موزه دفاع مقدس خوزستان به یادگار گذاشته شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار