اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استان تاکید کرد:
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان بر بازنگری در روند توزیع گوشت قرمز و مرغ با نرخ دولتی تاکید کرد و گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت باید برنامه و شیوه‌ای جدید را برای توزیع مرغ و گوشت در بازار استان ارائه دهد تا سازمان‌ها و ادارات مربوطه بر همان اساس روند، توزیع گوشت و مرغ را پیش بگیرند.
امید بن عباس با اشاره به مشخص بودن عوامل توزیع در سطح استان اظهار کرد: استان به هر تعداد که عامل توزیع نیاز دارد، اضافه کند. این عوامل توزیع در صورتی که مورد تایید مراجع ذی صلاح باشند، می‌توانند به چرخه توزیع مرغ و گوشت استان اضافه شده و به فعالیت بپردازند.

وی با اشاره به ارائه یک پیشنهاد جدید برای فرآیند توزیع مرغ و گوشت در استان افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت باید برنامه و شیوه‌ای جدید را برای توزیع مرغ و گوشت در بازار استان ارائه دهد تا سازمان‌ها و ادارات مربوطه بر همان اساس روند، توزیع گوشت و مرغ را پیش بگیرند.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به کمبود احتمالی عوامل توزیع در سطح استان تصریح کرد: سازمان صمت بررسی‌های لازم را در خصوص تعداد عوامل توزیع در سطح استان انجام دهد تا عامل خرده‌فروشی تاییدشده به تعداد کافی در سطح شهر به خصوص در مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار وجود داشته باشد.

بن عباس ادامه داد: از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان درخواست داریم تا یک برنامه مشخص به شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان اعلام کند تا بر اساس آن برنامه، عوامل توزیع تحت نظر شرکت پشتیبانی امور دام بدانند که گوشت و مرغ را به چه شکل در بازار توزیع کنند. 

وی افزود: برای مثال در شهر اهواز به هرکدام از عوامل توزیع، مقدار مشخصی گوشت و مرغ داده شود و سازمان صنعت معدن و تجارت استان نیز بر روی نظارت بر عوامل متمرکز ‌شود تا اگر تخلفی صورت گرفت، این عامل توزیع حذف و یک جایگزین دیگر به سرعت جای آن عامل توزیع معرفی شود.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: پشتیبانی امور دام نیز بر اساس برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مکلف است تا گوشت و مرغ مورد نیاز استان را تامین کند. همچنین این شرکت باید میزان نیاز استان را پیش بینی کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار