اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
رییس هیأت مدیره اتحادیه دامداران خوزستان:
رییس هیأت مدیره اتحادیه دامداران خوزستان با بیان این‌که قیمت گوشت باید حدود 50 هزار تومان باشد، گفت: دامداران نقشی در افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار ندارد.

جواد ابراهیمی با اشاره به بحث افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار اظهار کرد: یکی از عوامل اصلی افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار، افزایش قیمت نهاده‌های دامی است که در طول مدت زمان حدود یک سال گذشته تا کنون حدودا دو تا سه برابر شده است.

وی افزود: واسطه‌ها و قصابی‌ها از دیگر عوامل افزایش قیمت گوشت در بازار هستند و افزایش قیمت گوشت هیچ ارتباطی به دامداران ندارد.

رییس هیأت مدیره اتحادیه دامداران خوزستان تصریح کرد: دامداران گوشت دام خود را به صورت زنده کیلویی حدودا 22 هزار تومان به فروش می‌رسانند و براساس عرف کشتارگاه‌ها، حدود 50 درصد از دام زنده گوشت خالص است.

ابراهیمی با بیان این‌که قیمت گوشت باید حدود 50 هزار تومان باشد، ادامه داد: این‌که اکنون در بازار شاهد آن هستیم که قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز بالای 70 هزار تومان است، ربطی به دامداران ندارد و واسطه‌ها و دلالان هستند که با قیمت گوشت در بازار بازی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این‌که دامدار گوشت دام خود را کیلویی 22 هزار تومان به فروش می‌رساند، متضرر می‌شود زیرا با توجه به هزینه‌های دامداری و مشکلاتی که در بحث تامین نهاده‌ها وجود دارد، پرورش دام به صرفه نیست.

رییس هیأت مدیره اتحادیه دامداران خوزستان با بیان اینکه دامداران نقشی در افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار ندارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرورش دام برای دامداران صرفه اقتصادی ندارد و افزایش قیمت نهاده‌ها باعث ورشکستگی بسیاری از دامداران شده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار