شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹
برنامه ريزي براي تحقق شعار حماسه اقتصادي در سال جاري باعث شده تا كشاورزي ماهشهر در مسير شكوفايي قرار گرفته و توليدات كشاورزي اين شهرستان افزايش پيدا كند.
شوشان : مدير جهاد كشاورزي ماهشهر گفت: با تحقق شعار حماسه اقتصادي شاهد جاني تازه در كالبد كشاورزي ماهشهر هستيم.

حسن نيسي افزود: برنامه ريزي براي تحقق شعار حماسه اقتصادي در سال جاري باعث شده تا كشاورزي ماهشهر در مسير شكوفايي قرار گرفته و توليدات كشاورزي اين شهرستان افزايش پيدا كند.

وي با اشاره به يكي از اقدامات مهم جهاد كشاورزي ماهشهر براي اشتغالزايي گفت: با بهره برداري از دو مجتمع بزرگ دامپروري، مراحل واگذاري آن به افراد بيكار و بومي ماهشهر آغاز شده است. وي همچنين از افزايش چشمگير سطح زير كشت نخيلات در ماهشهر خبر داد و گفت: اين افزايش سطح منجر به افزايش توليد خرما، ايجاد اشتغال و ارز آوري از طريق صادرات شده است.

مدير جهاد كشاورزي ماهشهر گفت: هم اكنون اقدامات خوبي در خصوص آموزش و ترويج، اعطاي تسهيلات بانكي، تامين نهاده هاي كشاورزي، مبارزه با آفات و بيماري هاي گياهي، خدمات زيربنايي، بيمه محصولات كشاورزي، بيمه تامين اجتماعي كشاورزان و همچنين ايجاد امنيت براي سرمايه گذاري در بخش كشاورزي ماهشهر در حال انجام است. نيسي با اشاره به تعامل مطلوب جهاد كشاورزي و نظام صنفي كشاورزي ماهشهر گفت: جهاد كشاورزي با تمام توان در راستاي تقويت نظام صنفي گام برمي دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار