اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
سامانه آنلاین اخذ عوارض نقل و انتقال املاک تجاری در منطقه آزاد اروند رونمایی شد.
کمال رضایی مدیر زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: با توجه به بهبود زیرساخت‌های کشور بسیاری از سازمان‌های دولتی به دنبال ارائه خدمات متمرکز الکترونیکی هستند چرا که روش‌های توزیع‌شده با هزینه‌های زیادی همراه بوده و دشواری‌هایی در راستای بکارگیری‌شان بر جای می‌گذارد.

وی افزود: در این راستا سازمان منطقه آزاد اروند پیرو ماده ۱۱ آیین نامه و دستورالعمل‌های اجرایی مناطق آزاد پیرامون اخذ عوارض خدمات شهری در ازای ارائه معافیت مالیاتی، نسبت به طراحی و راه‌اندازی این سامانه نرم افزاری اقدام کرده است.

رضایی با اشاره به گستره بهره‌مندی از این سامانه تصریح کرد: حدود ۵۷ صنف در شهرهای آبادان و خرمشهر با عضویت بیش از ۱۸ هزار واحد صنفی فعال از طریق این سامانه بصورت آنلاین خدمات الکترونیکی دریافت خواهند کرد.

 وی با بیان این‌که این سامانه با آدرس tp.arvandfreezone.com در دسترس عموم شهروندان منطقه آزاد اروند است، خاطرنشان کرد: قطعا این سامانه نقش بسزایی در خدمات دولت الکترونیک و حذف فرآیندهای غیرضروری خواهد داشت.

مدیر زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند راه‌اندازی این سامانه را خدمتی نوین به شهروندان منطقه آزاد اروند دانست و گفت: این سامانه به منظور تسریع در امر پرداخت عوارض بصورت آنلاین، معافیت مالیاتی و اخذ مجوز الکترونیکی نقل و انتقال توسط همشهریان در کمترین زمان ممکن رونمایی شده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار