شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹
با توجه به اینکه روز اول مهرماه مصادف با بازگشایی مدارس بوده؛ این روز را به نام روز دانش و پژوهش نامگذاری کردیم.
شوشان: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: اصحاب رسانه برای برجسته کردن حماسه 9 مهرماه و شکست نیروهای متجاوز بعثی در حمیدیه تلاش بیشتری داشته باشند.

عبدالمجید در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: همایش سالروز اولین شکست نیروهای بعثی در حمیدیه از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر توجه کمتری به این روز و حماسه بزرگ شده است، بنابراین انتظار داریم که رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما به این موضوع توجه کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: اصحاب رسانه برای برجسته‌سازی حماسه 9 مهرماه و شکست نیروهای بعثی در حمیدیه تلاش بیشتری داشته باشد.

وی متذکر شد: ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با تشکیل چهار کمیته اختصاصی، 20 برنامه محوری را در دستورکار دارد.

عقیلی در ادامه به تقویم روزشمار هفته دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس هر یک از روزهای این هفته را به یک موضوع مهم اختصاص داده‌ایم.

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه روز اول مهرماه مصادف با بازگشایی مدارس بوده؛ این روز را به نام روز دانش و پژوهش نامگذاری کردیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به نامگذاری روز سوم هفته دفاع مقدس به نام روز سرباز و پایمردی، تأکید کرد: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از نیروهای ما را در جنگ سربازان تشکیل می‌دادند این روز را به یاد آن‌ها نامگذاری کردیم.

وی عنوان کرد: چهارمین روز دفاع مقدس به نام عفاف و پاسداری نامگذاری شده است؛ همچنین پنجمین روز این هفته به نام شهدا، ایثارگران و جانبازان نامگذاری شده است.

عقیلی ادامه داد: ششمین روز از هفته دفاع مقدس نیز به یاد حماسه عظیم شکست حصر آبادان، روز رزمندگان و ولایتمداری نامگذاری شده است.

وی در پایان بیان کرد: روز پایانی هفته دفاع مقدس امسال نیز با عنوان درس‌ها و عبرت‌های برگرفته از وقایع جنگ تحمیلی نامگذاری شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار