شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴
در هفته سوم این مسابقات، تیمهای عملیات غیرصنعتی ماهشهر و هلال احمر تبریز شامگاه پنج شنبه در سالن فوتسال مجموعه ورزشی بعثت ماهشهر، مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در پایان تیم
دومین شکست تیم عملیات غیر صنعتی ماهشهر در مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور به ثبت رسید.

به گزارش مهر، در هفته سوم این مسابقات، تیمهای عملیات غیرصنعتی ماهشهر و هلال احمر تبریز شامگاه پنج شنبه در سالن فوتسال مجموعه ورزشی بعثت ماهشهر، مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در پایان تیم عملیات غیرصنعتی ماهشهر نتیجه را با حساب چهار بر صفر به میهمان خود واگذار کرد.

دراین بازی علی اصغری، مجتبی رشیدی، شهرام شریف زاده و مصطفی اخلاصی گلهای تیم هلال احمر تبریز را به ثمر رساندند. از این بازی بیش از دو هزار نفر دیدن کردند.

تیم هلال احمر تبریز با کسب این پیروزی شش امتیازی شد و در مکان سوم جدول رده بندی قرار گرفت و تیم عملیات غیرصنعتی ماهشهر بدون امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی باقی ماند.

سرمربی تیم فوتسال غیرصنعتی ماهشهر در پایان این بازی در گفتگو با خبرنگار مهربا اشاره به اینکه این تیم 10 روز تشکیل شده است، افزود: برای قرار گرفتن در شرایط مسابقه و هماهنگی بیشتر به زمان بیشتری نیاز دارد.

ایمان عیسی زاده با تجمید از حمایت تماشاگران این تیم در بازی امروز گفت: این قول را می دهم که تیم عملیات غیرصنعتی ماهشهر در مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور باقی بماند.

وی عنوان کرد: تمامی بازیکنان ما جوان و بومی استان خوزستان هستند و به زمان بیشتری نیاز دارند، هواداران برای نتیجه گیری تیم صبر بیشتری داشته باشند.

سرمربی تیم فوتسال غیرصنعتی ماهشهر تصریح کرد: در صورتی که بازیکنان تیم کم تجربگی نمی کردند، حتی می توانستیم در بازی به تساوی دست پیدا کنیم.

عیسی زاده افزود: در صورت موافقت کمیته فدراسیون فوتسال کشور، چند بازیکنان جدید را به تیم اضافه خواهیم کرد و در صورت مخالفت فدراسیون جذب این نفرات در نیم فصل انجام خواهیم داد.

وی اظهار کرد: به زودی یک مربی جدید به کادر فنی تیم تیم فوتسال غیرصنعتی ماهشهر اضافه می شود.

سرمربی تیم فوتسال هلال احمر تبریز نیز پس از پیروزی تیمش مقابل غیرصنعتی ماهشهر گفت: با شناخت کامل به مصاف تیم عملیات غیرصنعتی ماهشهر رفتیم و با اجرای برنامه های تاکتیکی مدنظر مقابل این تیم به پیروزی دست یافتیم.

محسن خبیری درگفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: بازی هفته گذشته تیم عملیات غیرصنعتی ماهشهر مقابل تیم تاسیسات دریایی تهران را از نزدیک تماشا و با نقاط ضعف و قوت این تیم آشنایی کامل پیدا کردیم.

وی گفت: بازیکنان تیم فوتسال هلال احمر تبریز برنامه های تاکتیکی مدنظر کادرفنی را به صورت کامل اجرا کردند و موفق شدیم بر حریف خود غلبه کنیم.

سرمربی تیم فوتسال هلال احمر تبریز عنوان کرد: بازیکنان تیم عملیات غیرصنعتی ماهشهر، بسیار جوان هستند و به زمان بیشتری نیاز دارند.

تیم‌ عملیات غیرصنعتی ماهشهر در هفته چهارم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور چهارم مهر به مصاف تیم‌ دبیری تبریز می رود.

تیم‌ عملیات غیرصنعتی ماهشهر در هفته دوم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور بیست و دوم شهریور با نتیجه پنج بر صفر مغلوب تیم تاسیسات دریایی تهران شده بود.

این تیم با خرید امتیاز تیم گاز خوزستان جواز حضور در پانزدهمین دوره مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور را به دست آورد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار