شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
براي نخستين بار شوراي عالي پژوهش شهرداري اهواز تشكيل جلسه داد.
شوشان : اولين جلسه شوراي عالي پژوهش شهرداري اهواز با حضور اعضا تشكيل شد و در اين جلسه عملكرد و سياستهاي علمي و اجرايي مديريت مطالعات و پژوهش شهرداري اهواز براساس آئين نامه مورد بررسي و تاييد نهايي قرار گرفت.

به گزارش شوشان ، ابراهيم نوشادي، معاون برنامه‌ريزي و توسعه شهرداري اهواز با اعلام اين خبر گفت: بر اساس آيين‌نامه تهيه شده توسط مديريت مطالعات و پژوهش شهرداري كه اسفند ماه گذشته به تصويب قائم مقام شوراي اسلامي شهر اهواز رسيده بود، شوراي عالي پژوهش آغاز به‌كار كرد.

نوشادي افزود: در اين جلسه كه به‌منظور اجرايي شدن مفاد اين آيين‌نامه موضوعات مختلفي با حضور اعضاي شوراي عالي پژوهشي مورد بررسي قرار گرفت.

وي ادامه داد در اين جلسه كه در سالن اجتماعات شهرداري برگزار گرديد، فرم‌هاي مورد نياز در فرآيند پژوهش همچون فرم‌هاي پيشنهاد طرح پژوهشي، پروپزال، صورتجلسه كميته ‌راهبردي وعناوين نشست ها و كارگاههاي تخصصي، اولويت در پژوهش به تصويب شوراي عالي پژوهش رسيد.

وي همچنين از رفع موانع موجود براي حمايت از پايان‌نامه‌هاي كارشناسي ارشد و رساله‌هاي دكترا كه مرتبط با امور شهري هستند، خبر داد و افزود: در اين جلسه سقف حمايت از پايان‌نامه‌هاي كارشناسي ارشد و رساله‌هاي دكترا در سال جاري، 30ميليون و 50 ميليون ريال تعيين شدو همچنين صورتجلسه حمايت از آن‌ها نيز به تصويب رسيد.

معاون برنامه ريزي و توسعه شهرداري اهواز گفت: از ديگر مصوبات اين شورا مي‌توان به تعيين اعضاي علمي عضو شوراي عالي پژوهش شهرداري و الزام ساير بخش هاي شهرداري جهت ارسال مطالعات موسسات و شركت هاي مشاور و پرهيز از موازي كاري باهدف افزايش بهره وري و مديريت جامع مطالعات و پژوهش در شهرداري اهواز گامي بزرگي است كه در راستاي گام برداشتن در استقرار مديريت دانش در شهرداري اهواز مي باشد.

وي ادامه داد : همچنين چهار عنوان از اولويت‌هاي پژوهشي شهرداري اهواز جهت اعلام فراخوان به تصويب رسيد كه طي روزهاي آتي به اطلاع عموم خواهد رسيد.

معاون برنامه‌ريزي و توسعه شهرداري اهواز از مديريت مطالعات و پژوهش كه با كار كارشناسي و بررسي تطبيقي با ساير كلانشهرها و دانشگاه ها آيين نامه اجرايي و علمي كارآمدي را جهت طرح و تصويب در شوراي عالي پژوهش شهرداري انجام دادند تقدير، و آن را گامي بزرگ براي اهتمام هرچه بيشتر به دانش‌محوري در مديريت شهري خواند و اظهار اميدواري نمود كه با افزوده شدن اعضاي جديد به اين شورا، روند اجراي پژوهش در شهرداري با جديت هرچه بيشتر پيگيري شده و شاهد به ثمر نشستن مطالعات و پژوهش‌ها در شهرداري و مديريت شهري باشيم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار