شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۳

شوشان : مدیرآموزش وپرورش شهرستان هندیجان گفت: فرماندارهندیجان توجه بسیار ویژه ای به آموزش وپرورش در کمیته برنامه ریزی سال جاری داشته است.

خسرو حیاتی در کمیته برنامه ر یزی شهرستان که در آستانه بازگشایی مدارس برگزار شد افزود: امسال توجه ویژه ای به آموزش و پرورش و پروژه های آن صورت گرفته و مبلغ 2 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار برای آن درنظر گرفتند که با تحقق آن بدهی پیمانکاران،تکمیل پروژه های ناتمام،خرید تجهیزات و دیگر کارها در اولویت قرار گرفته است.

حیاتی اعلام کرد:در قالب پروژه مهر تمام کارهایی که لازم بوده جهت بازگشایی مدارس صورت گیرد انجام نشده و انشالله بدون هیچ گونه مشکلی مدارس کار خود را آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد:فضاهای آموزشی مرمت و بازسازی شده ا ند و تجهیزات لازم در اختیار مدارس قرار گرفته و با سازماندهی بهینه نیروی انسانی مشکلی نخواهیم داشت البته در بعضی از دروس که احیاناً با کمبود نیرو روبرو باشیم ولی از طریق اضافه تدریس مشکل برطرف شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هندیجان در پایان افزود:لازم می دانم از همه کسانی که در آماده سازی مد ارس با ما همکاری داشته اند مانند فرمانداری،شهرداری،نیروی انتظامی ،ناحیه مقاومت بسیج تقدیر و تشکرمی کنم.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
comment
0
0
comment سلام ،نهايت كم لطفي است كه با انتقال كسي كه 14 سال سابقه خدمت دارد وهمسرش در 700كيلومتر مي باشد موافقت نشود، وبخواهند هر هفته اين مسير را طي كند.مگر يك معلم چند سالگي بازنشست مي شود كه بعد از 14 سال با انتقال او موافقت نمي شود،اين امر باعث اظطراب كساني كه موافق آمدن به هنديجان مي شوند شده ، راستي آقاي [...]اگر براي بهرامي در طول مسير 700 كيلومتري اتفاقي بيافتد چه جوابي داري
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار