شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۳
یک پل ساده درون شهری در استان خوزستان پنج سال طول می‌کشد در حالی که در سایر استان‌ها این پل را در یک سال می‌سازند و از این مقایسه می‌توان به محرومیت خوزستان پی برد.
شوشان: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت جاده‌های خوزستان بسیار تاسف‌بار است و باید در اسرع وقت برای رفع این مشکلات چاره‌اندیشی شود.

سیدشکرخدا موسوی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: وضعیت جاده‌های خوزستان بسیار بد و نامناسب است و باید در اسرع وقت در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

وی با اشاره به اینکه خوزستان توانمندی زیادی برای توسعه راه‌ها دارد، خاطر نشان کرد: باید تلاش کرد تا با فراهم آوردن زیرساخت جاده در راستای توسعه همه‌جانبه در استان گام برداریم ولی خبری از این همت و تلاش نیست.

موسوی با اشاره به اینکه خوزستان منبع مشکلات در حوزه راه است، گفت: در سال کشته‌های استان خوزستان در جاده‌ها بسیار زیاد است و کسی نیست در این زمینه فکری کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: بارها در نطق‌های ایراد شده در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در این باره تذکر داده‌ایم ولی ترتیب اثری در این باره مشاهده نشده است.

وی با اشاره به اینکه پروژ‌ه‌های راه‌سازی خوزستان با سرعت بسیار پایینی اجرا می‌شوند، گفت: پروژه‌های استان خوزستان در مدت زمان زیادی و چندین برابر موعد تعئین شده در قرارداد اجرایی می‌شوند ولی این مهم در استان‌های دیگر برعکس است و پروژه‌ها پیش از سررسید زمان قرارداد به بهره‌برداری می‌رسند.

موسوی تاکید کرد: یک پل ساده درون شهری در استان خوزستان پنج سال طول می‌کشد در حالی که در سایر استان‌ها این پل را در یک سال می‌سازند و از این مقایسه می‌توان به محرومیت خوزستان پی برد.

وی خاطر نشان کرد: باید در اجرای پروژه‌ها و توجه به جاد‌ه‌های استان تلاش بسیار زیادی شود تا تلفات جاده‌ای به حداقل کاهش یابد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار