اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد خوزستان از اجرای طرح سراسری سرود انقلاب با حضور ۱۶۰۰ نفر از اعضای کانون‌های مساجد این استان خبر داد.
حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی همت‌پور گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با توجه به جایگاه و نقش مسجد در شکل‌گیری و تداوم آن، ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور طرح سراسری سرود ٤٠ هزار نفری اعضای کانون‌های مساجد را برگزار می‌کند. 
  
او افزود: جمعه ١٢ بهمن همزمان با سالروز ورود تاریخی امام (ره) به کشور در سال ٥٧ در ساعت ٩:٣٣ کانون‌های مساجد سراسری کشور در مصلی‌های نماز جمعه یا مراکزی که برنامه‌های دهه فجر استان‌ها در آنجا آغاز می‌شود، اقدام به اجرای سرود انقلاب می‌کنند. 
  
همت‌پور با بیان این که این برنامه از مهم‌ترین برنامه‌های کانون‌های مساجد در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است تصریح کرد: بر این اساس به هر استان با توجه به تعداد کانون‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد، سهمیه‌ای اختصاص داده شده که سهمیه خوزستان یک هزار و ٦٠٠ نفر است که پیش‌بینی می‌شود این تعداد افزایش یابد. 
  
وی با اشاره به این که در استان خوزستان سرود انقلاب در ٢٨ شهرستان همزمان با سراسر کشور با لباس متحدالشکل به شکل پرچم ایران اجرا می‌شود بیان کرد: این برنامه در اهواز و دزفول به صورت ویژه‌تر دیده شده است. 
  
همت‌پور اظهار کرد: برای اجرای این برنامه با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، صدا و سیمای مرکز استان، دفتر نمایندگی ائمه جمعه استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار